הקרב על מחוז יו"ש בליכוד: יוסי דגן חושף במי הוא תומך

קבוצת 'הליכוד שלי' בליכוד קוראת להצביע לגרשון מסיקה בפריימריז למחוז יו"ש מטעם הליכוד: "נקבל בכנסת נציג נאמן של ההתיישבות שיילחם יחד איתנו ויעזור לנו לבנות את ארץ ישראל בכל הכוח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/22 09:41 יב באב התשפב

הקרב על מחוז יו"ש בליכוד: יוסי דגן חושף במי הוא תומך
גרשון מסיקה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

קבוצת 'הליכוד שלי', מטה ההתיישבות בליכוד בראשותם של יוסי דגן, יוני הישראלי ויעקב וינברגר, קוראת הבוקר (ג') למתפקדי הליכוד להצביע בפריימריז של המפלגה שיתקיימו מחר (ד') לעו"ד גרשון מסיקה, ראש מועצת שומרון לשעבר, למשבצת נציג יו"ש לרשימת הליכוד לכנסת הבאה. כזכור, בקרב מולו מתמודד גם אביחי בוארון.

מכירים את החיבור שלך לכל אבן ולכל רגב

ראש מועצת שומרון דגן אמר: "הליכוד שלי, קבוצת ההתיישבות בליכוד, מחזקת את גרשון מסיקה וקוראת לציבור להגיע בפריימריז ולהצביע לגרשון מסיקה, לייצג את מחוז יו"ש בכנסת הבאה מטעם הליכוד. יש לנו הכרת הטוב, על מסירת הנפש ועל הבניה הגדולה של השומרון".

אביחי בוארון. מתמודד נגד מסיקה

אביחי בוארון. מתמודד נגד מסיקה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

דגן פנה למסיקה ואמר "אנחנו מכירים את הניסיון הגדול שלך, את היכולת שלך להזיז הרים כפשוטו, ואת החיבור שלך לכל אבן ולכל רגב אדמה בשומרון, ביהודה ובנימין ובכל מקום בארץ ישראל". הוא הוסיף: "אנחנו בטוחים שבכנסת, בעזרת היכולות, בעזרת הניסיון ובעזרת הקשרים שלך, תוכל לסייע לכל המתיישבים ביהודה ושומרון, ולהביא בעזרת ה' להביא פרויקטים של כבישים ובניה, ולהגיע בעז"ה למיליון מתיישבים ביו"ש". דגן סיכם בדבריו: "אנחנו קוראים לכולם להגיע ולהצביע, ובעז"ה נקבל בכנסת נציג נאמן של ההתיישבות שיילחם יחד איתנו ויעזור לנו לבנות את ארץ ישראל בכל הכוח, מהכנסת".

תגובת מטה אביחי בוארון: "מנהיגות לא בוחרים בשל חשבונות עבר"

ממטה אביחי בוארון נמסר: "אנחנו מעריכים מאוד את גרשון מסיקה אבל לתושבי יהודה ושומרון מגיעה הנהגה נחושה צעירה ואידיאולוגית עם עשיה מוכחת. תושבי יו"ש יודעים שמנהיגות לא בוחרים בשל חשבונות עבר. מנהיגות בוחרים עם תוכניות לעתיד".

"תושבי יו"ש צריכים מנהיגות שתדע להתמודד עם הבניה הערבית המשתוללת ולעצור אותה, מנהיגות שתדע לא רק להביא עוד בניה וסלילה אלא לשנות את כל תוכנת ההפעלה של יו"ש ולהתאים אותה לשנת 2030. מנהיגות שרגליה במשפט, ידיה ביזמות וראשה בחזון ובערך. אביחי הוכיח שהוא יודע לא רק לעשות אלא גם לשנות סדרי בראשית. זה מה שתושבי יו"ש צריכים ולכן מחר תושבי יו"ש יבחרו: אביחי בוארון - מנהיגות צעירה ונחושה ליהודה ושומרון".