בחירות 2022

סופי: גלעד שרון יתמודד בפריימריז הליכוד

גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, מצטרף למרוץ בפריימריז הליכוד באופן רשמי והיום שרון הגיש את המועמדות לפריימריז הארצי באופן פורמלי

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/07/22 14:56 כה בתמוז התשפב

סופי: גלעד שרון יתמודד בפריימריז הליכוד
גלעד שרון, צילום: ללא

עכשיו זה רשמי: גלעד שרון הגיש את המועמדות לפריימריז הארצית באופן פורמלי וינסה להיכנס לכנסת דרך המפלגה בה היה חבר אביו ואף עמד בראשה כאשר היה ראש ממשלה. בשיחות עם חדשות כיפה, גורמים בליכוד מותחים ביקורת על התמודדותו בפריימריז בשל תמיכתו בתוכנית ההתנתקות שהוביל אביו.

שרון אמר היום: "הגשתי כעת את מועמדותי להתמודדות ברשימה הארצית בפריימריז של הליכוד! חברי הליכוד, אני צריך את התמיכה שלכם, אני צריך אתכם איתי, כדי שנוכל לטפל בבעיות הבוערות במדינת ישראל. הצטרפו אלי כדי שנחזור לשלטון ונחזיר את המשילות".

לגלעד שרון תואר שני בחקלאות. בין היתר, שרון מנהל את חוות השקמים שבבעלות משפחתו ועסקים נוספים. שמו נקשר למספר פרשיות: פרשת האי היווני, פרשת סיריל קרן ופרשת כספי איש העסקים אריה גנגר. עם זאת, מעולם לא הוגש נגדו כתב אישום. כיום משמש שרון כפובליציסט בעיתון "ידיעות אחרונות". ב-2011 יצא לאור ספרו, שרון: חייו של מנהיג, בהוצאת מטר, שהוא ביוגרפיה של אביו.

בחודש מאי 2016 הודיע שרון על כוונתו לחזור לפעילות פוליטית במסגרת מפלגת הליכוד ובהמשך השנה התפקד למפלגה. שרון ביקש להתמודד בבחירות המקדימות של המפלגה לקראת הבחירות לכנסת ה-21, אך חסרו לו מאה ימים לוותק הנדרש במפלגה, ומזכירות המפלגה ויושב ראשה נתניהו לא אישרו לו את קיצור הפז"מ.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן