קריב משיב לבוסו ותוקף את בן גביר: "איים על רבין והיום שותף של נתניהו ודרעי"

חבר הכנסת מש"ס אמר הבוקר כי "מפלגה שתקח את מתן כהנא לשורותיה תהיה לה בעיה איתנו בדיוק כמו עם גלעד קריב" | חבר הכנסת מהעבודה לא נותר חייב והשיב: "מלא בעיות יש להם שם - רק עם בן גביר אין להם בעיה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 10/07/22 14:54 יא בתמוז התשפב

קריב משיב לבוסו ותוקף את בן גביר: "איים על רבין והיום שותף של נתניהו ודרעי"
קריב נגד בן גביר, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

סגן שר הדתות חבר הכנסת מתן כהנא נחשב עדיין לחלק מרשימת ימינה אבל מחפש בית פוליטי חדש. חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס אמר הבוקר (א') בראיון לקול ברמה: "מבחינתנו מתן כהנא וגלעד קריב באותו קו בנושא היהדות. הוא הוכיח את זה בשנה האחרונה שפגע בכל קודשי היהדות. מפלגה שתקח אותו לשורותיה תהיה לה בעיה איתנו בדיוק כמו עם גלעד קריב".

יו"ר ועדת החוקה, חבר הכנסת מהעבודה גלעד קריב, לא נותר חייב, והשיב לבוסו: "יש להם בעיה איתי, בעיה עם לפיד, בעיה עם מתן כהנא, בעיה עם להט"ב, בעיה עם נשים ברשימה, בעיה עם ציונות ודמוקרטיה, בעיה עם יהדות מתחדשת... מלא בעיות יש להם שם - רק עם בן גביר אין להם בעיה. מבחינתי - זאת הבעיה האמיתית: ב-95' האיש איים על יצחק רבין ז"ל, היום הוא השותף של נתניהו ודרעי". 

"להחזיר את הקיצוניים לשוליים"

מוקדם יותר היום צייץ קריב בחשבון הטוויטר שלו: "הסכנה הכי גדולה למדינת ישראל ולציונות באה מחובש כיפה שאין לו אלוהים ומשותפיו שהכשירו אותו, ובראשם נתניהו. לאורך ההיסטוריה הקנאים היו אלה שהביאו לחורבן. לא ניתן להם לסכן את עתידנו. אני מתמודד לרשימת מפלגת העבודה עם מטרה ברורה: להחזיר את הקיצוניים לשוליים".


(בן גביר מתייחס ליציאה לבחירות)