פרסום ראשון חברי מרכז הבית היהודי שמתנגדים למחטף של חגית משה יקיימו כנס פעילים

חברי מרכז הבית היהודי לא נותרו אדישים לכוונת היו"ר חגית משה לוותר על פריימריז, ברקע ניסיונות המפלגה לחזור לכנסת ה-25. חברי מרכז המפלגה שמתנגדים למחטף יקיימו מחר כנס פעילים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 04/07/22 21:11 ה בתמוז התשפב

חברי מרכז הבית היהודי שמתנגדים למחטף של חגית משה יקיימו כנס פעילים
חגית משה, יו"ר הבית היהודי, צילום: חדשות כיפה

מפלגת הבית היהודי מנסה לחזור לכנסת, ולקראת הבחירות הקרובות במפלגה נערכים לקראת חזרה למליאה. כפי שפרסמנו מוקדם יותר היום (ב'), יו"ר המפלגה חגית מתכוונת לבצע מחטף מהיר ולוותר על פריימריז, כאשר חלק מחברי המרכז מגישים עתירה נגדית. הערב אנחנו מפרסמים כי חברי מרכז המפלגה שמתנגדים למחטף של משה ומבקשים הליך דמוקרטי, יקיימו מחר כנס פעילים. משה הוזמנה גם היא לאירוע.

משה החליטה שלא להתמודד בבחירות לכנסת ומתכוונת להתמקד בבחירות המוניציפאליות בירושלים שיערכו בשנת 2023, במקביל, על מנת לשמר את כוחה בכנסת היא תביא לאישור מרכז המפלגה את מינויו של יוסי ברודני, ראש העיר הסרוג של גבעת שמואל. משה מדלגת למעשה על שלב הפריימריז ובוחרת בהליך מזורז. על פי גורמים במפלגה אחת הסיבות היא שאין תקציב לקיום פריימריז. 

חלק מחברי מרכז הבית היהודי  הגישו היום (ה') עתירה נגד משה במטרה לעצור את המחטף ולא לאפשר למשה לקדם את ברודני. כלל לא ברור אם יש לברודני סיכוי ממשי לעבור את אחוז החסימה ונראה כי הוא יצטרך למצוא איחוד לקראת הבחירות כאשר אחת האפשריות היא איחוד מחודש עם מפלגת ימינה בראשות שרת הפנים איילת שקד.