שר החקלאות תוקף: זאת הסיבה להודעה הדרמטית של מיכאל ביטון

מיכאל ביטון הודיע על שקילת המשך דרכו בקואליציה, ושר החקלאות תוקף: "הם דורשים להעלות מיידית את מחיר הביצים, הם דורשים למנוע תחרות בענף ולשמור על המונופול בידי המגדלים הקיימים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/22 11:13 כד באייר התשפב

שר החקלאות תוקף: זאת הסיבה להודעה הדרמטית של מיכאל ביטון
צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

אחרי ההודעה הדרמטית של חבר הכנסת מיכאל ביטון על המשך דרכו בקואליציה, שר החקלאות מישראל ביתנו תוקף אותו בחריפות וטוען כי הוא רוצה להעלות מחירים. "ראוי שהציבור יידע מהן דרישות מועצת הלול שבגללן ח"כ מיכאל ביטון הודיע שיפסיק להצביע עם הקואליציה", כתב פורר בפייסבוק.

 

הוא פירט: "הם דורשים להעלות מיידית את מחיר הביצים ביותר מ-10%. הם דורשים להמשיך ולגדל את הביצים בתנאי סניטריה קטסטרופליים בניגוד לתקנות השירותים הווטרינריים. הם דורשים למנוע תחרות בענף ולשמור על המונופול בידי המגדלים הקיימים".

השר סיים וכתב כי "אמשיך לפעול למען יותר מ-9 מיליון אזרחים בישראל ולא למען קבוצת לובי קטנה ואני מצפה מחבריי בקואליציה לנהוג באותה הדרך". כזכור, ביטון אמר הבוקר (ד') כי "החל מהיום כל דיוני ועדת הכלכלה וועדות המשנה מבוטלים ואני לא אצביע עם הקואליציה, למעט בהצבעות אי אמון, שלא יהפכו את זה לפוליטי", אמר ביטון בוועדת הכלכלה. "אל תפגעו בחקלאים בצפון ובחלשים בתחבורה הציבורית ותקבלו אותי שותף. עד אז לא אצביע במליאה, אולי בהמשך אף אצביע נגד".

צפו בדברים של ביטון: