יוראי להב הרצנו נגד הרב קוסטינר: "הסתה פרועה ומסוכנת - אשתתף במצעד הגאווה במצפה רמון"

ההקלטות של הרב צבי קוסטינר: "להט"בים הביתה, הומואים הביתה, זה רשע" מעוררות סערה | חבר הכנסת יוראי להב-הרצנו תוקף את הרב ואומר לחדשות כיפה: "הוא עושה נזק ליהדות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/22 13:06 כג באייר התשפב

יוראי להב הרצנו נגד הרב קוסטינר: "הסתה פרועה ומסוכנת - אשתתף במצעד הגאווה במצפה רמון"
יוראי להב הרצנו, צילום: ללא

הקלטות של הרב צבי קוסטינר, ראש ישיבת מצפה רמון שנחשפו היום (ג') מעוררות סערה. בהקלטות נשמע הרב תוקף את קהילת הלהט"ב בחריפות: "הומואים הביתה, זה רשע". בתגובה חבר הכנסת יוראי להב הרצנו שמייצג את הקהילה הגאה בכנסת תוקף את הרב קוסטינר. 

ח״כ יוראי להב הרצנו נגד הרב קוסטינר: "הסתה פרועה ומסוכנת - אני הולך לצעוד במצעד הגאווה במצפה רמון"


 

"אני יהודי, אני ישראלי, אני הומו ואני גאה בזה. הדברים של הרב קוסטינר הם דברי בלע, זאת הסתה פרועה ומסוכנת, הוא עושה נזק ליהדות בכך שהוא מפלג, משסע ופוגע באנשים רק בגלל מי שהם. אני הולך לצעוד במצעד הגאווה במצפה רמון ב-1 ביולי וקורא לכל עם ישראל להצטרף אלי. האור ינצח את החושך".

נציין כי בהקלטה שחשף פרשן כאן 11 יאיר אטינגר נשמע הרב קוסטינר אומר: "זה הקרב שאני אומר לכולנו, כל אחד במקום שלו. לא להתבייש, לקחת אומץ. להגיד: הומואים הביתה, להט"בים הביתה, זה רשע".

הבית הפתוח בירושלים מסר בתגובה לדבריו של הרב קוסטינר: "אדם שקורא לעצמו רב, ובשם היהדות מכפיש אוכלוסייה שלמה, צריך לעשות בדק בית דחוף עם עצמו בתגובה לדבריו של הרב צבי קוסטינר נגד קהילת הלהט"ב, אמר אלון שחר, מנכ"ל הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות: "כבר למדנו על בשרנו שלמילים יש כח עצום והן יכולות לפגוע ואף להרוג. רב שקורא לכזאת הסתה, קורא לאנשי הקהילה "רשעים" ושולל את הקיום שלהם בחברה הישראלית הוא לא פחות מפושע. אנחנו מציעות לאדם שקורא לעצמו רב, ובשם היהדות מכפיש אוכלוסייה שלמה, לעשות בדק בית דחוף עם עצמו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן