כל הפרטים על הצעקות של שמוליק סילמן שמנעו את פרישת אביר קארה

באותו יום בו פורשת עידית סילמן מהקואליציה, מתנהלים מגעים מול אביר קארה בנוגע לפרישה מימינה של השלושה: סילמן קארה ושיקלי. אלא שחילופי צעקות בין אביר קארה לשמוליק סילמן מונעים את הפרישה – וקארה נשאר בקואליציה | כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/22 07:34 יא בניסן התשפב

כל הפרטים על הצעקות של שמוליק סילמן שמנעו את פרישת אביר קארה
שמוליק ועידית סילמן, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שהרעידה את המערכת הפוליטית, נחשפים עוד פרטים על המהלך השנוי במחלוקת של עידית סילמן. ביום רביעי, בו פרשה יושבת הראש מהקואליציה, היא ניהלה מגעים עם אביר קארה בנוגע להתפצלות מימינה, בצירוף עמיחי שיקלי. על פי דיווח של ירון אברהם, במהלך המגעים הרים שמוליק סילמן את הקול על קארה, שבתגובה עזב את המקום.

"אני מנהל את פה את העניינים, אתה בידיים שלי עכשיו"

במהלך הפגישה הדרמטית השתתף גם בעלה של עידית, שמוליק סילמן, והצדדים דנו בסוגית הפרישה. במהלך הפגישה היו גם מחלוקות שונות בין הצדדים, מחלוקות שהגיעו עד כדי אמירה של שמוליק סילמן כלפי קארה: "אני מנהל את פה את העניינים, אתה בידיים שלי עכשיו".

פותח הכל. אביר קארה

לא נשאר חייב. אביר קארה צילום: Olivier Fitousi/Flash90

קארה בתגובה הרים את הקול גם הוא והמגעים התפוצצו. בסופו של דבר סגן השר חזר לשורות הקואליציה ונשאר נאמן לראש הממשלה. בפוסט שפרסם אתמול (ב') בנט על קארה הוא כתב: "אין קיר שלא יישבר על ידי אביר. גם עובדי משרד ראש הממשלה, שקיבלו מאיתנו היום אותות הצטיינות, יודעים שאביר מוביל את הרוח של לדאוג לציבור על חשבון אינטרסים".

סבב הראיונות של בנט

ראש הממשלה קיים אתמול (ב') סבב ראיונות בתקשורת, ובהתייחס למשבר הפוליטי ופרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה אמר בנט כי סילמן ישבה אצלו במשרד ותיארה בפניו מסכת איומים, השפלות והטרדות כלפיה ובני משפחתה, מה שהוביל בסופו של דבר לשבירתה ופרישתה מהקואליציה.

אמש (ב') הופיעה סילמן לראשונה במהלך אירוע של חב"ד. היא אף נאמה באירוע ואמרה: "את היהודים ניסו לאורך השנים לאבד, אבל את היהדות לעולם לא הצליחו. והיא שעמדה ליהדות". היא התקבלה בשירת "והיא שעמדה" ברוח חג הפסח.