"מעורר רחמים": בליכוד ובציונות הדתית מגיבים לסבב הראיונות של ראש הממשלה

סבב הראיונות של ראש הממשלה בערוצי הטלוויזיה גורר תגובות חריפות במערכת הפוליטית | הציונות הדתית: "האיש בודה סיפורים מליבו, שום משחק מילים מביך לא יכול להסתיר את זה". הליכוד: "בנט ממשיך לשקר בלי הפסקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/22 20:39 י בניסן התשפב

"מעורר רחמים": בליכוד ובציונות הדתית מגיבים לסבב הראיונות של ראש הממשלה
בנט, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"ניתוק מהמציאות": בעקבות סדרת הראיונות שהעניק היום ראש הממשלה נפתלי בנט למהדורות החדשות, בליכוד ובציונות הדתית מגיבים בחריפות. בראיונות הוא האשים אותם בגרירה לבחירות מיותרות, כאוס פוליטי ושירות צבאי קצר של סמוטריץ' ובן גביר.

"מבוהלים, מיואשים ופאתטיים"

מהציונות הדתית נמסר כי "נפתלי בנט בעוד סדרה של ראיונות מבוהלים, מיואשים ופאתטיים, פשוט מעורר רחמים. האיש בודה סיפורים מליבו, אינו נוטל אחריות להידרדרות המואצת של ישראל תחת ממשלתו הרופסת אלא רק מטיח האשמות מופרכות לכל עבר וממשיך להוכיח ניתוק מהמציאות הפוליטית ולצערנו גם הביטחונית".

הם הוסיפו כי "אחרי ששיעבד את מדינת ישראל לתנועה האיסלמית, בנט תולה עכשיו את המשך קיומה של מדינת ישראל בידיהם של תומכי טרור מהרשימה המשותפת, ושום משחק מילים מביך לא יכול להסתיר את זה. הנרקיסיזם של בנט מסוכן ומסכן את מדינת ישראל. אבל האמת היא שבנט ושותפיו מבינים היטב  הממשלה הזאת סיימה את דרכה. תמה דרכה של ממשלת הפילוג והשנאה  ובקרוב תוקם בעזרת השם ממשלה ציונית ולאומית טובה לעם ישראל ומדינת ישראל. עוד בכנסת הזו".

"בנט מבין שהסיפור שלו נגמר"

בליכוד הסתפקו בתגובה קצרה יותר ואמרו כי "בנט, שהפר את כל הבטחותיו לבוחריו ממשיך לשקר גם הערב בלי הפסקה. בנט איבד השבוע את הרוב בכנסת ולכן הוא מפזר שקרים גם נגד עידית סילמן שבניגוד אליו נשארה נאמנה לעקרונות להם נבחרה. בנט מבין שהסיפור שלו נגמר ושהגיע הזמן לממשלה חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל".

חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן מהליכוד תקפה בעמוד הפייסבוק שלה את ראש הממשלה על רקע טענותיו כי חברת הכנסת סילמן ובני משפחתה עברו התעמרות מתמשכת כולל איומים, הכפשות והטרדות וכתבה כי היא וחברת הכנסת עידית סילמן שוחחו ארוכות ושבניגוד לטענותיו של בנט, סילמן אמרה לה כי הסיבה היחידה שהיא פרשה מהקואליציה הוא הפחד האימתני שלה להיות חלק מממשלה אנטי-יהודית ואנטי-ציונית.