סמוטריץ' נגד פסגת הנגב: "נראה יותר כניסיון אילוף אמריקאי"

חברת הכנסת ויושב ראש הציונות הדתית מצנן את חגיגת ועידת הנגב. בפוסט בפייסבוק כתב סמוטריץ': "זה נראה יותר כניסיון אילוף אמריקאי שנשען על ההתמסרות הישראלית לתמונות משותפות, חיוכים ולגיטימציה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/22 18:25 כד באדר ב'

סמוטריץ' נגד פסגת הנגב: "נראה יותר כניסיון אילוף אמריקאי"
בנט וסמוטריץ', צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעוד מספר שעות אמורה להיפתח ועידת הנגב בשדה בוקר, ועידה בהשתתפות מזכיר המדינה של ארה"ב ושרי החוץ של איחוד האמירויות, מרוקו ובחריין. "פסגת הנגב שתחל היום, היא תוצאה ישירה של מדיניות חוץ ותהליכים אסטרטגיים אותם מוביל לפיד ביצירתיות ובנחישות", אמרה שרת הכלכלה.

"פסגות מדיניות שהובילו ממשלות שמאל ישראליות הסתיימו תמיד רע מאוד"

אלא שיש מי שלא מצטרף לחגיגה. בצלאל סמוטריץ', יו"ר הצינות הדתית, הוא אחד מהם. "מי שנכווה ברותחים נזהר בצוננים. ‏עד היום פסגות מדיניות שהובילו ממשלות שמאל ישראליות עם ממשלי שמאל אמריקאים ומדינות ערב הסתיימו תמיד רע מאוד. רגע לפני ההתרגשות מפגישת שרי החוץ מחר כדאי שנזכור את זה", כתב בפייסבוק.

 

סמוטריץ' המשיך: "הלוואי והפעם זה יסתיים אחרת, אבל כשעל הפרק הסכם הגרעין האיראני, השאיפה האמריקאית להוצאת משמרות המהפיכה מרשימת ‏ארגוני הטרור, והחתירה של יאיר לפיד להקמת מדינת טרור בלב ליבה של ארץ ישראל - אני מוטרד מאוד".

"זה נראה יותר כניסיון אילוף אמריקאי שנשען על ההתמסרות הישראלית לתמונות משותפות, חיוכים ולגיטימציה, מאשר גיבוש חזית אחידה של הציר המתון נגד העמדה האמריקאית ביחס לאיראן וגרורותיה", חתם.