מחאת מועצת יש"ע יוסי דגן במתקפה חריפה על הממשלה: "כאב וזעם גדול"

מועצת יש"ע במפגן כוח: ראשי הרשויות הגיעו הבוקר אל מול משרד ראש הממשלה בירושלים, להצהרה ולהכרזה על מאבק נגד הממשלה בראשות נפתלי בנט שכיהן בעברו כמנכ"ל מועצת יש"ע

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/22 12:28 כד באדר ב'

יוסי דגן במתקפה חריפה על הממשלה: "כאב וזעם גדול"
מועצת יש"ע, צילום: כיפה

ראשי מועצת יש"ע כינסו הבוקר (א') מסיבת עיתונאים במחאה על ההקפאה בבנייה, ההרס בחומש ובמקומות נוספים וחוסר הביטחון של תושבי יהודה ושומרון. לטענת ראשי המועצה, הממשלה מפקירה את ביטחון תושבי יהודה ושומרון, כמו גם את ביטחונם של תושבי הנגב והערים המעורבות, וקראו לממשלה לעשות מעשה.

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון ומראשי מועצת יש"ע, אמר לחדשות כיפה כי "באנו לכאן בכאב גדול ובזעם גדול. אנחנו מייצגים לא רק חצי מיליון אזרחים ביהודה ושומרון אלא את רוב אזרחי מדינת ישראל שנקעה נפשם. הממשלה הזו מפקירה את הנגב ובאותו זמן בדיוק מנגנת ועידה ריקה מתוכן במלון "קדמא". בדיוק כמו בטיטאניק, כולם הולכים להתנגש בקרחון וכולם רבים על מקומות ישיבה מול התזמורת".

דגן אמר כי הוא מצפה משרי הממשלה "לריב" מי בונה יותר ביהודה ושומרון. במקום זה, לטענת דגן, הממשלה "מקפיאה את הבנייה, מורחת את מתווה אביתר ומתעללת בחלוצי חומש. אנחנו נפיל את הממשלה הזו. אנחנו אזרחי מדינת ישראל. אנחנו לא נסכים שחצי מיליון אזרחים שמאחוריהם המוני תומכים יהיו אזרחים סוג ד' במדינה שלהם".

באנו להתריע ולזעוק. נצא לרחובות

דגן הוסיף ואמר כי "אנחנו באנו לכאן למסיבת עיתונאים ולהודעה על יציאה של רצף פעולות והפגנות. מפקירים את התושבים שלנו. אנחנו באנו לכאן להתריע ולזעוק, ואם הממשלה הזו לא תשנה את דרכיה אנחנו נצא לרחובות. הממשלה הזו מחוייבת גם כלפי האזרחים שלא בחרו בה."