"בלה בלה בלה": התגובה הזאת הביכה מאוד את מיקי לוי

מביך: חשבון הפייסבוק הרשמי של יו"ר הכנסת מיקי לוי הגיב על פוסט ששיבח את החרדים והלווית הרב קייבסקי, "בלה בלה בלה אין לו לא חסד ולא נתינה" | לשכת לוי: נכתב בשוגג על ידי אחד העובדים ולא משקף את דעתו של לוי

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/22 09:58 יט באדר ב'

"בלה בלה בלה": התגובה הזאת הביכה מאוד את מיקי לוי
מיקי לוי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אירוע מביך שחתום על שמו של יו"ר הכנסת מיקי לוי, פוסט שפורסם ברשתות שיבח את הציבור החרדי על התנהלותו סביב ההלוויה של הרב קנייבסקי זצ"ל, אבל חשבון הפייסבוק הרשמי של יו"ר הכנסת הגיב בציניות: "בלה בלה בלה".

בפוסט נכתב, "איפה ישנם עוד אנשים כמו האנשים האלו? באיזו עוד עיר תמצאו אנשים שפותחים את ביתם לכלל ישראל??? גאה לגור בבני ברק עיר מלאת תורה מלאת חסד ונתינה". חשבון הפייסבוק הרשמי של לוי הגיב: "בלה בלה בלה. מי שנותן לאחיו למות למענו בצבא ולא נושא בנטל אין לו לא חסד ולא נתינה". בלשכת יו"ר הכנסת מתנערים מהתגובה ומספרים כי לוי לא כתב את המילים והתגובה נמחקה.

יו"ר הכנסת לוי טס בימים אלה לארצות הברית לשבועיים לביקור מדיני וחופשה, מנסור עבאס ימלא את מקומו בשבוע ההיעדרות הראשון. עבאס יהיה יושב ראש הכנסת וממלא מקום נשיא המדינה. כזכור, על פי התקנון, בהיעדרו של נשיא המדינה מהארץ, יושב-ראש הכנסת ממלא את תפקידו. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן