לאחר עימות עם מיכל וולדיגר: עידית סילמן פרצה בבכי | צפו

חברת הכנסת וולדיגר טענה בכעס רב שיו"ר ועדת הבריאות סילמן, הצביעה נגד הצעת חוק דומה שהעלתה במליאת הכנסת. סילמן בתגובה הוציאה אותה מהדיון: "אם את לא רוצה להיות כאן - תצאי". וולדיגר: "ההצגות שאת רגילה לעשות באולפני הטלוויזיה כבר לא עובדות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/03/22 12:21 ד באדר ב'

לאחר עימות עם מיכל וולדיגר: עידית סילמן פרצה בבכי | צפו
סילמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במהלך דיון בוועדת הבריאות בנושא התמודדות הורים לילדים עם קשיים רגשיים, התפתח עימות סוער בין חברות הכנסת מיכל וולדיגר מהציונות הדתית ויו"ר הוועדה עידית סילמן מימינה

צפו בעימות:

תחילה פנתה וולידגר לסילמן, ואמרה: "הגעתי מאוד מאוד עצבנית הבוקר לדיון, במיוחד לאור העיתוי המעוות. ביום רביעי העלתי הצעת חוק במליאה בדיוק בנושא הזה. לך עידית יש הצעת חוק דומה אבל אתם יודעים מה? עידית הצביעה נגד".

סילמן הפסיקה את וולדיגר מלהמשיך לדבר והעימות החל. "את לא תגידי דברים לא נכונים בוועדה בלי לתת להגיב, ואני לא מוכנה שעל שולחן הוועדה את תעשי את ההצגה הזאת", אמרה סילמן.

וולדיגר זעמה: "אני לא עושה שום הצגה! זה מדם לבי ושלא תעזי להגיד שאני עושה הצגה. באת לעבוד!". וולדיגר המשיכה בצעקות על סילמן, שהשיבה: "אני יו"ר הוועדה ואת לא תטיחי בי האשמות. אם את לא רוצה להיות כאן - תצאי". 

בהמשך סילמן הוציאה את וולדיגר מדיון הוועדה ופרצה בבכי. "לא באתי לכנסת כדי להטיח ולא כדי לא לקדם לאנשים עשיה, אבל צריכה להיות הוגנות לטובת הורים. סליחה, באמת קשה לי לשמוע את הדברים האלה". 

לאחר שהוצאה מדיוני הוועדה, כתבה וולדיגר בחשבון הטוויטר שלה: "לבכות מול המצלמות זה נחמד. אלפי הורים בוכים בבית בגלל ההתנהלות הדורסנית שלך וזה לא מזיז לך. ותביני, ההצגות שאת רגילה לעשות באולפני הטלוויזיה כבר לא עובדות על אף אחד".