בנט מתייחס לראשונה לעסקת הטיעון של נתניהו

כמדי שבוע מתכנסים שרי הממשלה במשרד ראש הממשלה בירושלים לישיבה השבועית | ארבעה משרי הממשלה יעדרו מכיוון שהם חולים בקורונה: יאיר לפיד, אביגדור ליברמן, עמר בר-לב, זאב אלקין | בנט: "לצד כל הגרפים והתרחישים - תנוח דעתכם, ממשלת ישראל עובדת וממשיכה לעבוד"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/01/22 11:32 יד בשבט התשפב

בנט מתייחס לראשונה לעסקת הטיעון של נתניהו
בנט, צילום: Revkin Fenton/Flash90

שרי הממשלה מתכנסים בשעה זו במשרד ראש הממשלה בירושלים לישיבתה השבועית של הממשלה. שרי הממשלה: יאיר לפיד, אביגדור ליברמן, עמר בר-לב וזאב אלקין יעדרו מכיוון שהם חולים בקורונה, על סדר יום הממשלה, העברת חצי מיליארד שקל לעיר בית שמש.

בפתח ישיבת הממשלה מסר ראש הממשלה נפתלי בנט הצהרה לתקשורת, "ראשית, אני רוצה להתייחס לאירוע החמור בטקסס. אחרי לילה מלא דאגה, יש לנו תחושת הקלה עצומה. בני הערובה בבית הכנסת בית ישראל בקוליוויל, טקסס, שוחררו בעזרת השם. 

אני רוצה להודות לכל מי שהביאו לתוצאה הזאת בארצות הברית ולחזק מכאן את הקהילה היהודית בטקסס ובארצות הברית כולה, שבשנים האחרונות מתמודדת עם אנטישמיות גואה ותחושת חוסר ביטחון בסיסית. אלה רגעים של ערבות הדדית, ואנחנו כמשפחה אחת עם אחינו היהודים בתפוצות כפי שהם עומדים לצידנו בעת צרה".

על עסקת הטיעון של בנימין נתניהו שנמצאת כעת בכותרות ומאיימת על ממשלתו, אמר בנט: "חברים, זאת ממשלה של עשייה, ששמה את אזרחי ישראל במרכז. לכן, לכל הפרשנים הפוליטיים למיניהם, לצד כל הגרפים והתרחישים - תנוח דעתכם, ממשלת ישראל עובדת וממשיכה לעבוד, בעבודה שקטה וטובה, שנעשית יום אחרי יום למען אזרחי ישראל".

בנט על האומיקרון: "בממשלה נערכנו היטב"

ביחס לאומיקרון אמר בנט, "אנחנו נכנסים לעין הסערה. לימים המורכבים ביותר בגל הזה. האומיקרון כבר הגיע כמעט לכל בית ורבים מאיתנו, כולל שרים בממשלה, כבר מאומתים.  אנחנו בממשלה נערכנו היטב לרגע הזה וממשיכים לפעול ולנהל מקרוב את הימים המורכבים האלה במטרה לשמור על תפקוד מערכת הבריאות ועל כלכלת ישראל ככל האפשר.

אני שמח לבשר הבוקר שעד סוף השבוע יגיע לארץ עוד משלוח, משמעותי, של מנות תרופה של פייזר. אני מבקש להודות למנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, על הסיוע".