מזכירו הצבאי של ראש הממשלה תועד כשהוא מפר את המלצות בנט

ראש הממשלה נפתלי בנט המליץ על עטיית מסיכות בחללים סגורים ועוד כהנה וכהנה המלצות, אלא שאת מזכירו הצבאי אבי ניר זה כנראה לא מעניין. ניר תועד במסיבת סילבסטר בהשתתפות מאות בני אדם, ללא מסיכה

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 04/01/22 22:38 ב בשבט התשפב

מזכירו הצבאי של ראש הממשלה תועד כשהוא מפר את המלצות בנט
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה בנט משדר לאחרונה כי אנו בפתיחתו של גל חמישי, ואף אמר כי אולי נגיע למספרים של 50,000 מאומתים ביום. בעקבות הדברים הללו המליץ בנט להימנע מהתקלויות, לעטות מסיכה ולהשתדל לשמור כמה שיותר על המלצות משרד הבריאות.

אלא שהיום מפרסם ירון אברהם כי מזכירו הצבאי של בנט, האלוף אבי גיל, אחד האנשים הקרובים ביותר לראש הממשלה, תועד בערב השנה החדשה כשהוא חוגג במסיבת סילבסטר ללא מסיכה עם מאות אנשים. התמונות של המזכיר הצבאי אף עלו לעמוד האינסטגרם של אבי גיל עצמו.

על פי אברהם, המסיבה התקיימה באולם האירועים "אביגדור" בתל אביב.  על פי התמונות, גם יתר הנוכחים במסיבה היו ללא מסכות במרבית הזמן. עזכור, בנט חטף ביקורת קשה על כך שמשפחתו טסה לחו"ל בזמן שהמליץ שלא לטוס, וכן סגן שר החוץ עידן רול שנצפה אף הוא במסיבת סילבסטר ונדבק בקורונה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "המזכיר הצבאי של ראש הממשלה השתתף בסוף השבוע באירוע שהתקיים תחת כללי התו הירוק, ואף בוצעו בו בדיקות אנטיגן לכלל המשתתפים בכניסה למקום. על אף שההשתתפות באירוע הייתה מותרת על פי ההגבלות הקיימות, ראש הממשלה חידד בפני צוות לשכתו את הצורך בהקפדה יתרה על ההמלצות, כחלק מחשיבות השמירה על אמון הציבור".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן