מירי רגב תוקפת: ישראל כץ הוא גדעון סער החדש

המריבות הפנימיות בליכוד נמשכות: חברת הכנסת מירי רגב תוקפת בחריפות את חבר הכנסת ישראל כ"ץ | שר האוצר לשעבר נמצא במוקד בעקבות הגנתו על הליכודניקים החדשים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 01/01/22 21:08 כח בטבת התשפב

מירי רגב תוקפת: ישראל כץ הוא גדעון סער החדש
מירי רגב עם ישראל כ"ץ, צילום: פלאש 90

המריבות במפלגת הליכוד נמשכות: אחרי שבוע דרמטי בו החוק נגד ניר ברקת עבר בקריאה ראשונה, הערב (ש') חברת הכנסת מירי רגב תוקפת בחריפות את חבר הכנסת ישראל כ"ץ ומשווה אותו לאיש שערק משורות הליכוד.

בראיון לחדשות 12 תקפה בחריפות את התנהלותו של כ"ץ בכל הנוגע לליכודניקים החדשים ואמרה, "הליכודניקים החדשים הם סכנה לליכוד. ישראל כץ הופך להיות גדעון סער החדש". רגב הוסיפה, "אני מתפלאת על ישראל כ"ץ", אני קראתי לו ואמרתי לו תתעשת, הוא רצה להכשיר את כולם. אני מתפלאת עליו שהוא לא הבין את המהלך הגדול שלהם".

רגב התייחסה לחוק ברקת שעבר השבוע בתמיכתה ואמרה, "אם ברקת חושב שהוא מתאים להיות המנהיג אז מה הבעיה?", אמרה. "תשאיר את הרכוש שלך בצד ותביא את האישיות שלך לבחירה. אי אפשר להשאיר את הקשר בין הון לשלטון".

נזכיר כי בתחילת השבוע ראש האופוזיציה נתניהו, אמר בדיון על הליכודניקים החדשים: "אנחנו רואים בליכודניקים החדשים סכנה לעצם קיומו של הליכוד - זו סכנה למדינה. ראינו לפני חצי שנה דבר שלא יאומן, איך אנשים לכאורה מהימין באו וקיבלו קולות מהימין והעבירו לשמאל כדי לעשות פה הפיכה שלטונית בהונאה מוחלטת".

נתניהו המשיך בקו התקיף: "עכשיו אנחנו רואים דבר עוד יותר מדהים - אנשים שרוצים לעשות זאת בתוך התנועה. להיכנס לתנועה במסווה של ימין לכאורה, ואחר כך להביא לבחירת של מועמדים חברי כנסת או להכפיף חברי כנסת, לאג׳נדה שמאלנית הפוכה לגמרי משלנו. אני הולך פה עד הסוף ואני לא מוכן לוותר על התנועה הזאת שהיא השדרה והעתיד של המדינה, העתיד של כולנו".