"כפיים" מירי רגב תתמודד לראשות הליכוד: "המזרחים בחרו באנשים בצבע הלבן"

בכירי הליכוד אומנם נשבעים אמונים לנתניהו אבל נערכים ליום שאחרי, הבוקר אמרה רגב כי תתמודד לראשות המפלגה: "יום אחרי ביבי נתניהו הליכודניקים יצטרכו לעשות חשבון נפש, יש לנו אנשים מזרחים מצוינים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 12/08/21 08:13 ד באלול התשפא

מירי רגב תתמודד לראשות הליכוד: "המזרחים בחרו באנשים בצבע הלבן"
רגב, היורשת?, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אחרי שלא הצליח להקים ממשלה והביא את הליכוד אל האופוזיציה, בכירי הליכוד מחכים ללכתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. הבכירים נערכים לקרבות הירושה הקשים שיערכו במפלגה והבוקר פורסם כי גם מירי רגב לוטשת עיניים לראשות המפלגה.

רגב בתראיינה 'לידיעות אחרונות' ודברה על הגזענות שקיימת גם בתוך המפלגה שלה. רגב אמרה כי: "ב־2021 ברוב המשרות הבכירות אין מזרחים, ראש ממשלה לא היה מזרחי, זה לא בסדר וחייבים את הליכוד כדי לשנות את זה. רק הליכוד".

"נקרא לזה מהפכת תור הזהב. אני מתכוונת להוביל את ברית האליטות המזרחית". אמרה רגב, והוסיפה על הייצוג האשכנזי בליכוד כי: "הליכוד יצטרך לשנות את האיזון בין האשכנזים למזרחים. הליכודניקים יצטרכו לבחור יותר אנשים במעמד ביניים ובמוצא שמייצגים אותם. כי אם, ותקשיב למה שאני אומרת לך, אם הליכודניקים ימשיכו לבחור מנהיגים עם די־אן־איי לבן, יקום ליכוד אחר. ליכוד מזרחי אמיתי שייתן ביטוי לקול המזרחי שהודר משך שנים, שצריך לעשות איתו תיקון מעמדי". אמרה בריאיון.
 
לסיום רמזה השרה לשעבר על כוונותיה הפוליטיות: "אני בעד ראש או ראשת ממשלה מזרחי/ת. אני חושבת שהמזרחים, הליכודניקים, לאורך זמן בחרו באנשים בצבע הלבן להוביל אותם. אני חושבת שיום אחרי ביבי נתניהו הליכודניקים יצטרכו לעשות חשבון נפש. כן, יש לנו אנשים מזרחים מצוינים, טובים, איכותיים, שיכולים להוביל את הליכוד בהמשך הדרך יום אחרי ביבי נתניהו. אני בהחלט רואה את עצמי חלק מההנהגה הזאת, מובילה את הנהגת הליכוד, כן".


(רגב נפרדת ממשרד התחבורה).

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן