בלעדי בנט ביקש להימנע ממפגשים דחוסים: גדעון סער נוסע לכנס באילת

בזמן שראש הממשלה נפתלי בנט מודיע לאזרחים כי הגל החמישי כבר פה ומבקש משרי הממשלה להקפיד על מסיכות, שר המשפטים סער ושר הביטחון בני גנץ צפויים להשתתף בכנס במלון באילת | מספר רב של חברי כנסת יגיעו

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 19/12/21 17:48 טו בטבת התשפב

בנט ביקש להימנע ממפגשים דחוסים: גדעון סער נוסע לכנס באילת
שקד וסער , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בהלת האומיקרון הפכה היום לגל חמישי, כך הודיע ראש הממשלה נפתלי בנט. אבל שעות ארוכות אבל למרות שביקש מהאזרחים בישראל ומשרי הממשלה להיזהר מהנגיף, השרים הבכירים בממשלת בנט, צפויים להגיע בסוף השבוע לכנס באילת.

האירוע המדובר הוא ההשתלמות השנתית לפורום הסגנים ומ"מ ומשנים ראשי הרשויות המקומיות בנושא: חיזוק הקשר המוניציפאלי בין השלטון המקומי לשלטון המרכזי. שר המשפטים גדעון סער ושרת הפנים איילת שקד יגיעו לכנס. שר הביטחון בני גנץ שכבר חווה בידוד על בשרו טרם החליט אם להגיע. ראש הממשלה בנט ישלח ברכה מצולמת.

לאחר הפרסום בכיפה, מיהרו בסביבת השרה שקד ובהם הדוברת של השרה  להבהיר שהיא לא תשתתף בכנס, וכי הדיווח נעשה בטעות לאחר שהדוברת שמסרת את המידע, לא עודכנה ששרת הפנים שקד ביטלה את  השתתפותה בכנס.

הכנס באילת

הכנס באילת צילום: ללא

רק הבוקר אמר בנט לשרים, "יש לי בקשה מיידית, כל אחד באופן טבעי כשהדלתא דעכה, אז רופפנו את המשמעת וזה טבעי, כולנו. זה סיפור אמת, אני לא צריך להגיד לכם. כל אחד בגזרתו, אני מבקש מכל שר בהתנהלות שלו, להתנהל בצורה הדוקה עם המסכות. דבר שני, להימנע ממפגשים דחוסים. ישיבת הממשלה כבר לא תהיה פה ותעבור למקום הגדול".

חברי הכנסת שצפויים להגיע לכנס הם: ח"כ אלי כהן, ח"כ אופיר אקוניס, ח"כ אמיר אוחנה, ח"כ הרב משה גפני, ח"כ מיקי זוהר, ח"כ ניר אורבך, ח"כ אופיר כץ, ח"כ יואב גלנט, ח"כ קטי שטרית, ח"כ יואב קיש, ח"כ גילה גמליאל, ח"כ דוד ביטן, ח"כ מירי רגב, ח"כ איתן גינזבורג, ח"כ ניר ברקת.

נזכיר שמדובר באירוע חריג לאור העובדה שבכנסת הוחלט לבטל את כל הכנסים. חברת הכנסת קרן ברק מתחה ביקורת על הפער וכתבה, "אבירי איכות השלטון איפה אתם??? הוראה חדשה של יו״ר הכנסת על עצירת כל הכנסים והשדולות, שהן הכלי האחרון שנותר לאופוזיציה לנהל דרכו דיונים אידיאולגים אמיתיים התקבלה היום. הטיעןן של קורונה לא מחזיק מים, לנוכח העובדה שלפי החוק הכנסים יכולים להתקיים בכל אולם מחוץ לכנסת, ושהעיר אילת מלאה בעשרות כנסים מקצועיים ואירועים עם מאות משתתפים".