עמית סגל תוקף את בנט: "הצטנעות מזוייפת"

אמש החליטה הממשלה לקנוס משרדי ממשלה שלא יעברו לירושלים, הפרשן הסרוג הציע לבנט לעבור גם הוא לירושלים ועקץ את ראש הממשלה: "רעננה זו בירת ישראל"?

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/21 10:06 יא בכסלו התשפב

עמית סגל תוקף את בנט: "הצטנעות מזוייפת"
בנט, צילום: Ohad Zwigenberg/POOL

ממשלת ישראל אישרה אתמול (ב')  את החלטת הממשלה להעברת יחידות ארציות ולשכות ממשלתיות לירושלים. החלטות בנושא כבר הועלו בעבר, אך עתה ההחלטה מגיעה לראשונה עם צעדים אקטיביים, בדמות סנקציות שיוטלו על המשרדים שיבחרו שלא לעבור לעיר הבירה. עמית סגל, פרשן חדשות 12, הגיב בביקורת.

הבוקר כתב הפרשן הסרוג על ההחלטה: "עד שהממשלה מעבירה סוף סוף לירושלים את רוב המשרדים הממשלתיים, אולי תתכבד ותעביר גם את ראש הממשלה לירושלים"?. סגל הוסיף ועקץ את ראש הממשלה נפתלי בנט: "מה נסגר עם ההצטנעות המזוייפת הזו של ״אני לא משתמש בבלפור״? רעננה זו בירת ישראל?".

כאמור, על אף חוקי היסוד, עשרות יחידות ולשכות ממשלתיות אינן מוצבות בירושלים. מלבד קיום החוק, העברת היחידות הממשלתיות לירושלים תחזק את הכלכלה העירונית, תגדיל את מספר המשרות בעיר ותייצר הכנסה חדשה ומשמעותית לעיריית ירושלים מארנונה.

בכדי להבטיח את מעבר היחידות לירושלים, שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, שמחזיק גם במשרד לענייני ירושלים ומורשת,  פעל ודחף להכנסת כלים לאכיפה וליצירת "שיניים" אל מול המשרדים שמסרבים לעבור לעבוד מעיר הבירה. הסנקציות שיוטלו על המשרדים שלא יבצעו את המעבר לעיר בהתאם לתהליך שאושר בממשלה, כוללות הגבלת המשרדים בשיפוץ וברכישת ריהוט וציוד משרדי, תשלום ארנונה כפולה גם על משרד בירושלים וגם על המשרד שמחוץ לירושלים, והטלת דמי שכירות כפולים לכל יחידה שלא תעבור לירושלים במועד שייקבע על ידי צוות היישום של התוכנית. 


(עמית סגל עם נפתלי בנט).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן