"החלטתי לסיים" מי יהיה הדובר החמישי של עידית סילמן?

ח"כ עידית סילמן החליפה כבר ארבעה דוברים מאז נכנסה לכנסת, לשכתה של סילמן לא יציבה והדוברים הקודמים לא החזיקו בתפקיד יותר מחודשיים | היום הודיע הדובר הרביעי: "תפיסותינו המקצועיות לא מצליחות להיפגש"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/10/21 13:48 כא בחשון התשפב

"החלטתי לסיים" מי יהיה הדובר החמישי של עידית סילמן?
סילמן סופגת אש , צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

לא רגוע בלשכתה של יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן. מאז הושבעה לכנסת החליפה סילמן לא פחות מארבעה דוברים וכעת היא שוב ללא דובר, עם עזיבתו של הדובר האחרון, מתן מתן מיכלין שליווה אותה בחודשים האחרונים. 

מתן הודיע על העזיבה בהודעה בה סיפר כי הוא זה שהחליט לעזוב, "לאחר 6 שנות ניסיון בעולמות התקשורת והדוברות, התחלתי לפני מספר חודשים לעבוד כדובר יו״ר הקואליציה ויו״ר ועדת הבריאות, ח״כ עידית סילמן. לצערי, לאורך התקופה התברר כי תפיסותינו המקצועיות לא מצליחות להיפגש", כתב מיכלין והוסיף: "לכן, החלטתי לסיים את תפקידי כדובר ח״כ עידית סילמן, ומהיום כבר לא אשמש בתפקיד זה. תודה על העבודה המשותפת". מיכלין הוסיף ומסר: "הכל בטוב, בלי כעס ובהערכה גדולה".

גלעד גנץ, אחד הדוברים הקודמים של עידית סילמן שיתף בעבר גם הוא את הסיבה בגינה עזב את לשכת יו"ר הקואליציה: "מבחינה מקצועית לא התחברתי איתה, אך מבחינה אנושית היא אדם חברמן ונהדר שמתייחס יפה", סיפר.

בינתיים סילמן רשמה אמש הישג כשהגיע למקום השני ברשימת חברי הכנסת שהשיגו הכי הרבה כספים קואליציונייםסילמן גייסה 40 מיליון שקל למטרות שונות. בין המטרות להם מיועד הכסף שהשיגה סילמן: אגף תרבות יהודית וענק ירושלים לחינוך. כמו כן השיגה סילמן כספים שמיועדים לעולם הרפואה כמו מרכזי חוסן לבריאות הנפש ומענה חירום נפשי במוקד לרפואה דחופה.


("דברי אליי יפה" ריב בין אורית סטרוק לעידית סילמן).