סערת פינטו שירלי פינטו איימה בתביעה - השדרן לקח פסק זמן

לאחר שחברת הכנסת איימה בכתב תביעה ודרשה התנצלות מיוסי בן עטר, פרסם שדרן גלי ישראל התנצלות בחשבון הפייסבוק שלו: "מתנצל בפני ח"כ שירלי פינטו באופן אישי מכל הלב"

חדשות כיפה ינאי קאפח, חדשות כיפה 20/10/21 11:44 יד בחשון התשפב

שירלי פינטו איימה בתביעה - השדרן לקח פסק זמן
שירלי פינטו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השדרן יוסי בן עטר שעורר סערה אמש וכינה את ח"כ שירלי פינטו מימינה "טיפשה וסתומה" והוסיף "טוב שאת חירשת ואנחנו לא שומעים את הקול הצרצרי שלך", פרסם הבוקר (ד) התנצלות בחשבון הפייסבוק שלו בה כתב: "אתמול במהלך תכנית הרדיו שלי עשיתי דבר שהוא בזוי ביותר בזוי. אני לא מקל בכלל בדברים שאמרתי".

 בן עטר לוקח פסק זמן משידור בתחנה. "מוטב שלא הייתי אומר את השטויות האלה. מאזיניי הקבועים יודעים כמה אני מקפיד על שיח ענייני ותרבותי. ביקורת פוליטית היא דבר שצריך לעשות לכל פוליטיקאי. לפגוע בבני אדם, בפרט אנשים עם מוגבלות. אתמול בתכנית עשיתי שטות. אני מתנצל בפני ח"כ שירלי פינטו באופן אישי מכל הלב. מקבל את החלטת התחנה לקחת פסק זמן קצר".

מוקדם יותר חברת הכנסת פרסמה כתב תביעה בו דרשה מהשדרן לחזור בו. בהודעה שפרסמה לעיתונות מסרה חברת הכנסת: "בהמשך לתקרית החמורה שהתרחשה אתמול ב'"גלי ישראל", נשלח מטעמי מכתב התראה לפני נקיטת אמצעים משפטיים לשדרן הרדיו יוסי בן עטר. השדרן בן עטר ניצל את מעמדו וגישתו למיקרופון שמשדר בפני קהל מאזינים רחב, והרשה לעצמו ללעוג ולהקניט בצורה בזויה ציבור של כ-2 מיליון אנשים עם מוגבלויות. דבריו הרחיקו לכת וחצו קווים אדומים שאל לנו כחברה להניח מסדר היום!".

בכתב התביעה הוסיפה חברת הכנסת: "דרך ארץ שקדמה לתורה"?! זוהי הפרספקטיבה שאנו רוצים להנחיל למאות אלפי מאזינים/ות? לעז, לעג, התקלסות, ביזוי, השפלה וגימוד אוכלוסייה נפלאה של אנשים ונשים עם מוגבלות?".

פינטו התחייבה שכל סכום שיתקבל כתוצאה מהתובענה ייתרם לעמותות לקידום זכויות חירשים וכבדי שמיעה וכמו כן, אנשים עם מוגבלויות.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן