מתן כהנא טס לדובאי על חשבון עובדי משרדו: "נסיעתו אושרה"

השר לשירותי דת נמצא בימים אלה בדובאי ואף ערך בבירת האמירויות סיום מסכת. הטיסה שעלתה עשרות אלפי שקלים, מומנה מתקציב ייעודי של עובדי המשרד | המשרד לשירותי דת: "בפני השר לא הובאה שום הצעת החלטה לתעדף את הנסיעה על פני פעילות לעובדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/21 22:26 ו בחשון התשפב

מתן כהנא טס לדובאי על חשבון עובדי משרדו: "נסיעתו אושרה"
מתן כהנא, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שישה שרים של ממשלת ישראל טסו לדובאי בשבוע וחצי בלבד. אחד מהם הוא השר לשירותי דת מתן כהנא. עלות הנסיעה שלו מוערכת בעשרות אלפי שקלים, אלא שלשר כהנא ששוהה בימים אלה בדובאי לא היה תקציב ייעודי לצורך מימון הטיסה והשהות שם.

ב"כאן חדשות" פורסם הערב (ג') כי כהנא לא ויתר וטס בכל זאת לבירת האמירויות בעזרת תקציב המיועד למימון ימי עיון והעשרה לעובדי משרדו. בתקציב יש 160 אלף שקלים והטיסה על כל היוצא ממנה, נגסה נתח לא קטן מהסכום הנכבד. 

מהמשרד לשירותי דת נמסר: "ימי העיון לעובדים צפויים להתקיים לאחר אישור תקציב המדינה. נסיעתו של השר מתן כהנא לאמירויות הינה חלק ממשלחת שרים ואושרה על ידי כלל הגורמים הרלוונטיים כנדרש. בפני השר כהנא לא הובאה שום הצעת החלטה לתעדף את הנסיעה על פני פעילות לעובדים".

אתמול עדכן השר מדובאי, כי במסגרת לימוד "הדף יומי" קיים סיום מסכת עם חברי הקהילה היהודית בדובאי. "יחד עם הרב לוי דוכמן, רב חב״ד באמירויות, אילן שטולמן, הקונסול הישראלי בדובאי ונציגי הקהילה היהודית זכינו היום לערוך סיום למסכת ביצה. הדרן עלך מסכת ביצה".