מיכאל בן ארי: "מעולם לא פגעתי בערבים, אני מכבד אותם"

חבר הכנסת לשעבר חזר היום לכנסת לדיון מיוחד שיזם חברו איתמר בן גביר, בעקבות מעצרים חוזרים ונשנים של בן ארי בטענה כי הוא מסית בחשבון הטוויטר | בן ארי תקף: "בן ארי הוא הגזען ומרקל והגרמנים הם המצפן המוסרי"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 12/10/21 12:22 ו בחשון התשפב

מיכאל בן ארי: "מעולם לא פגעתי בערבים, אני מכבד אותם"
מיכאל בן ארי, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

בעקבות זימונו של ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי בפעם השלישית לחקירה במשטרה, בגין ציוציו ברשת החברתית טוויטר, קיים ח"כ איתמר בן גביר דיון בוועדה לבטחון פנים בנושא: "הפרקטיקה של המשטרה בחקירות על ציוצים בטוויטר". בן ארי חזר למשכן הכנסת בניסיון להגן על שמו הטוב.


(בן ארי בדיון על זימונו לחקירה בעקבות ציוץ בטוויטר).

על היחס אותו הוא מקבל אמר בן ארי, "אני לא מוכן ששמי הטוב יוכפש. זה חלק מהכחשת שואה, זו הכחשת שואה המודרנית - בן ארי הוא הגזען ומרקל והגרמנים הם המצפן המוסרי". בן ארי הוסיף וסיפר דוגמא ממקרה בו הגיע ללוד כבר לפני כמה שנים במטרה להתריע "מפני הכובש הערבי שמשתולל שם יום יום".

בן ארי הוסיף וטען: "אני מעולם לא פגעתי בערבים. אני מכבד אותם ולכן אני אומר שהם לא נאמנים למדינה מי שאומר שהם נאמנים למדינה הוא גזען כי ללאום הערבי יש נאמנות ללאום שלהם.  זה ויכוח פוליטי שנגרר למקום המשפטי, מאשימים אותי על הדעה הפוליטית".

אל הדיון בוועדה לביטחון פנים של הכנסת בראשות ח"כ מירב בן ארי הגיעו נציגי הפרקליטות, המשטרה, 'ארגון בצלמו' ו'חוננו'. 

כזכור, למרות שנחקר, המשנה לפרקליט המדינה נורית ליטמן, הודיעה בפירוש לבן ארי כי החקירה הסתיימה, אולם למרות זאת, המשטרה ממשיכה להטרידו בזימון לחקירות בגלל ציוציו בטוויטר ומסרבת להגיש נגדו כתב אישום. 

ח"כ בן גביר מסר אמר על הדיון: "הגיע הזמן שהמשטרה תתן דין וחשבון ותבין שהיא אינה מעל החוק. אי אפשר לגרום עינוי דין לאדם שכל חטאו מסתכם בציוצים בטוויטר ולהתעלל בו".

עו"ד משה פולסקי מארגון חוננו השתתף גם הוא בדיון שנערך בוועדה לביטחון פנים  פולסקי טען בדיון כי הפרקליטות ומשטרת ישראל נוקטות באופן סלקטיבי ובאכיפה בררנית על רקע הסתה כנגד אנשי ימין.

עו"ד פולסקי סיפר לוועדה על הקשיים שהמשטרה והפרקליטות מערימות בנוגע לתיקי אנשי ימין, "אני מכיר גם את התיק של בן ארי וגם עוסקים בהרבה תיקי הסתה. הפרקליטות באמת מעדיפה לשמור את כל המידע לעצמה ולא לשחרר שום מידע, ואז הם אומרים שהם מתנהלים בשוויוניות והגינות. עובדתית זה לא נכון", טען עו"ד פולסקי.