מיכאל בן ארי נחקר במשטרה: "'מנדלבליט ארור, סתימת פיות''

חבר הכנסת לשעבר נחקר במשטרת אריאל במשך שעתיים בעקבות דברים שכתב ברשת לפני שנתיים. "היום זה אני מחר זה אתם. משטרת מחשבות וסתימת פיות", תקף

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/02/21 12:12 י באדר התשפא

מיכאל בן ארי נחקר במשטרה: "'מנדלבליט ארור, סתימת פיות''
ד"ר מיכאל בן ארי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הכנסת לשעבר, ד"ר מיכאל בן ארי, זומן הבוקר (ב') לחקירה במשטרה בעקבות התבטאויות שפרסם ברשת לפני כשנתיים. ''הבוקר שוב מוזמן ל'חקירה' בימ"ר ש"י", אמר בחשבון הטוויטר שלו. "להקריא ציוצים וטוקבקים. מנדלבליט יכול. היום זה אני מחר זה אתם. משטרת מחשבות וסתימת פיות", תקף בן ארי.

בן ארי כינה את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ''חתיכת ארור'' וביקש ממנו להגיש נגדו כתב אישום. בן ארי הוסיף: "אבו שחאדה יכול להגיד שרוצחים זה אחלה ובסדר, אימן עודה יכול לקבל כספי טרור, אותו לא תחקור.אותי אתה חוקר על אמירת אמת. תגיש כתב אישום".

לאחר החקירה כתב: "יוצא מחקירה, על ששה ציוצים בטוויטר בינהם שלושה ציוצים של מורן טל ששיתפתי. תקשיבו ותשתפו. ותזכרו; מנדלבליט עבריין ארור".

כזכור, בית המשפט העליון פסל את יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, ד"ר מיכאל בן ארי, מלהתמודד לכנסת. השופטים החליטו לאמץ את חוות דעתו של היועץ מנדלבליט, לפיה 'הסתה לגזענות היא חלק מרכזי במשנתו' של בן ארי.

לאחר הפסילה הסבירו השופטים כי הוצגה בפניהם "מסה ראייתית קריטית מוכחת ומשכנעת באיכותה ובכמותה, הכוללת התבטאויות חד-משמעיות, ברורות וקשות החוזרות ונשנות לאורך השנים ותוך דגש על השנים האחרונות של בן ארי, כנגד הציבור הערבי בישראל".