בליכוד עושים שיימינג למירי רגב: "אין היעדרויות ואין תירוצים"

בסיעה הגדולה החליטו לפרסם באופן קבוע על נוכחותם של חברי הליכוד במליאת הכנסת ובוועדות. ההחלטה נועדה בעקבות היעדרות של שלושה מחבריה בהצבעות המליאה אמש

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 22/06/21 12:07 יב בתמוז התשפא

בליכוד עושים שיימינג למירי רגב: "אין היעדרויות ואין תירוצים"
לא סולחים להם. רגב ואקוניס, צילום: Marc Israel Sellem/POOL

אחרי לילה ארוך שנגמר ב-04:00 לפנות בוקר, הצליחה הקואליציה לסכל את כל הצעות האי אמון של האופוזיציה, לאחר נוכחות כמעט מלאה של חבריה.  את שתי ההצעות אי האמון הראשונות של סיעות האופוזיציה נדחו ברוב של 60 מול 49 ו-59 מול 50. ההיעדרות הגדולה יותר של חברי האופוזיציה שיקפה תמונה של חוסר משמעת לאחר שבליכוד הצהירו שלא יהיו קיזוזים או היעדרויות בכל הפעילות הפרלמנטרית בכנסת.

לאחר היעדרות של שלושה חברי ליכוד, בסיעה החליטו להשיב אש ולפתוח בנוהל שיימינג כנגד חבריה. "לתשומת לב חברות וחברי הליכוד - אנו נעדכן כאן באופן קבוע על נוכחותם של חברי הליכוד במליאת הכנסת ובוועדות" הכריזו בחשבון הטוויטר של המפלגה. "אנו נפיל את ממשלת השמאל רק אם נשמור על משמעת ברזל", עוד הכריזו מטעם המפלגה. לאחר ההצהרות החלו בפרסום השמות ולא עשו הנחות גם אם מדובר ביקירי המפלגה.

"אמש, בניסיון ראשון מול ממשלת השמאל, ראש הממשלה לשעבר נתניהו ורוב מכריע של חברי האופוזיציה נשארו במליאה עד 4 לפנות בוקר. 3 ח״כים מהליכוד נעדרו ללא קבלת אישור: אופיר אקוניס, פטין מולא ומירי רגב" נכתב בטוויטר. עוד סיכמו: "כשמכריזים על גיוס, כפי שנעשה אמש - אין קיזוזים, אין היעדרויות ואין תירוצים. נמשיך לעדכן על נוכחות חברי הכנסת כאן, ודו״ח מסכם תקופתי ישלח ישירות לכל חברי הליכוד".