קבינט ריק ליברמן מגיב להאשמות: "חילקתי את תחומי האחריות"

הבוקר פורסם כי שר האוצר אביגדור ליברמן לא הגיע גם הוא לישיבות הגורליות של קבינט הקורונה, ליברמן ספג ביקורת רבה והגיב: "את המשבר הנוכחי חייב להוביל הדרג המקצועי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/08/21 17:22 כז באב התשפא

ליברמן מגיב להאשמות: "חילקתי את תחומי האחריות"
ליברמן., צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ראש הממשלה החליפי, שר החוץ ומ"מ יו"ר קבינט הקורונה, יאיר לפיד, לא הגיע לאף אחד מהדיונים שקיימו השרים, כי "רצוי שהוא יהיה מצומצם ככל הניתן ורלוונטי ככל שזה אפשרי". הבוקר נחשף כי לפיד לא לבד. שר האוצר אביגדור ליברמן החליט גם הוא שלא להגיע לישיבות בקבינט הקורונה שמשפיע על כל אזרח במדינת ישראל. 

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן כתב כעת בחשבון הפייסבוק שלו תגובה לפרסום כי לא הגיע לישיבות קבינט הקורונה. ליברמן תירץ את ההחלטה ואמר כי החליט על כך מראש. ליברמן כתב כי: "כמי שמאמין בעבודה שיטתית ומסודרת כבר בשבוע הראשון חילקתי את תחומי האחריות ביני ובין השר חמד עמאר, השר הנוסף במשרד האוצר. השר עמאר מייצג את משרד האוצר בקבינט הקורונה, ואני בקבינט המדיני-ביטחוני, השר עמאר חבר בוועדת שרים לחקיקה ואני חבר בוועדת השרים לחוק ההסדרים".

ליברמן הוסיף וכתב כי: "אני עומד בראש שלוש ועדות שרים: קבינט חברתי-כלכלי, ועדת שרים להפרטה, ועדת שרים לרגולציה והשר עמאר אחראי על הפעילות הפרלמנטרית בכנסת תוך שהוא נותן מענה לשאילתות והצעות לסדר ומשתתף בדיוני הוועדות והמליאה".

ח"כ אריה דרעי הגיב הבוקר להיעדרויות השרים ליברמן ולפיד מישיבות קבינט הקורונה: "נדהמתי לשמוע שלפיד וליברמן נעדרים באופן קבוע מדיוני קבינט הקורונה. כשר בממשלה שנטל חלק מרכזי בטיפול במשבר הקורונה, הדיונים בקבינט הקורונה הם קריטיים ומשליכים על החיים של כולנו. מעולם לא נתקלתי בזלזול כה בוטה בציבור מצד שרים בממשלה ובריחה מאחריות. זו הפקרות לשמה. בושה וחרפה".


(ליברמן בכנס כיפה).

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן