מספרת סיפורים: שקד בדרך להוציא ספר חדש

אחרי "ההצלחה המסחררת" של נפתלי בנט השרה איילת שקד רוצה גם היא לפרסם ספר. שקד החלה כבר בכתיבה, הנושא שהספר יעסוק בו לא יהיה קורונה אלא כהונתה כשרת משפטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/21 13:58 יט באב התשפא

מספרת סיפורים: שקד בדרך להוציא ספר חדש
שקד. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

היום במשרדי הממשלה ובקרוב בחנויות הספרים. השרה שקד יצאה בצעד מפתיע והחליטה לכתוב ספר. שקד כבר עמוק בתוך הליך הכתיבה והיא מתנהלת בו באיטיות, הספר החל להיכתב כבר לפני שנתיים וטרם ברור מתי יראה אור.

הנושא של הספר יהיה תקופת שקד כשרת משפטים והתנהלותה במשרד. כך פרסם יהודה שלזינגר. הספר שיתפרסם בעתיד יעסוק גם בנושא הכי חם, הרכבת הממשלה הנוכחית, המגעים שהובילו להחלטה להצטרף ללפיד ולעבאס והרכבת הממשלה בפועל.

כזכור, לפני שקד היה זה יו"ר ימינה ראש הממשלה נפתלי בנט שפרסם ספר בשם "איך לנצח מגיפה" בו טען איך ניתן לנצח את הקורונה, ספר שהיום עושה לראש הממשלה לא מעט כאב ראש כשמתקיפים אותו חברי האופוזיציה אותם האשים במחדלים רק לפני מספר חודשים. 

בראיון לחדשות כיפה אמרה שקד בתחילת השבוע על הקורונה כי: "יש ויכוח על החיסונים בבתי הספר, אני חושבת שכן צריך. כשהיינו קטנים את החיסונים קיבלנו בבית הספר, זה הדבר הנכון. בסופו של דבר אנחנו ננצח את המגיפה אם רוב הציבור יתחסן, דיברתי על כך עם ראשי הרשויות החרדים שם התחלואה נמוכה ולכן שם כדאי מאוד להתחסן ולהתחיל בחיסונים כבר ב-א' אלול בכל הישיבות. ההחלטה בעניין בתי הספר תוכרע בישיבת שרים והחלטת ראש הממשלה".

שקד סבורה כי עדיין מרבית המצביעים עוד תומכים בהם, אך פירוש הדבר עדיין שזו תהיה ימינה קטנה מאוד, כזו שתפקידי שרים בכירים וראשות ממשלה לא יבואו שוב. שקד מודה שקשה לדעת כיצד יתמודדו בעתיד אך מקווה לטוב, "נורא קשה לחזות את העתיד בפוליטיקה הישראלית, אנחנו מתמקדים בהווה ובטווח הארוך הציבור ישפוט אותנו לפי המעשים שלנו". 


(שקד בראיון).