לא נעים יעלון תקף את נתניהו | בליכוד עקצו חזרה

אחרי שנתניהו פרסם מאמר על התנהלות הממשלה מול איראן, שר הביטחון לשעבר מיהר לתקוף: "הנאשם ממשיך לשעבד אינטרסים". בליכוד לא התאפקו ועקצו חזרה במקום הכואב ביותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/21 11:15 ה באב התשפא

יעלון תקף את נתניהו | בליכוד עקצו חזרה
נתניהו ובוגי מתנגשים, צילום: מרים אלסטר/פלאש90

הבוקר פרסם נתניהו מאמר בעיתון ישראל היום בו תקף את ממשלת בנט ולפיד. האקס והאויב המר בוגי יעלון תקף את נתניהו על הטור והתנהלותו בכנסת. בליכוד לא התאפקו ועקצו את בוגי על אחת מהפאדיחות הגדולות של שר הביטחון לשעבר.

בוגי כתב הבוקר על נתניהו בטוויטר כי: "חברי הליכוד, גם כיו״ר האופוזיציה, הנאשם ממשיך לשעבד אינטרסים ביטחוניים לטובת אינטרסים אישיים- פוליטיים- הישרדותיים, במאמר השקרי על איראן, בנאום הכזבים על ירדן ובהפלת חוק האזרחות. עד מתי?".

בליכוד מיהרו לתקוף חזרה וכתבו לבוגי: "זה לא אתה שהצלחת לשריין כל זב וצרוע ברשימה שלא הצליחה אפילו לעבור את אחוז החסימה". את הדברים כתבו בליכוד על רקע החשיפה כי אחד מהמועמדים לכנסת שהציג בוגי ברשימתו, איש העסקים יעקוב אבו אל-קיעאן מואשם במסירת מידע ביטחוני רגיש לאיראן.

גם העיתונאי עמית סגל עקץ את בוגי על שיבוץ יעקוב אבו אל-קיעאן ברשימה וכתב: "אי אפשר להמציא את זה", אין ספק שבוגי ידע לבחור אנשים".

הבוקר פרסם יו"ר האופוזיציה נתניהו מאמר בו כתב כי: "בימים האחרונים שואלים אותי חבריי מארה"ב: איך ייתכן שקולה של ממשלת ישראל לא נשמע בארה"ב נגד המרוץ חזרה אל הסכם הגרעין עם איראן?

התשובה פשוטה. ממשלת הכניעה אומרת בפירוש: "אנחנו נפתור את הבעיות עם ארה״ב בחדרי חדרים".

במקום לדבר בפומבי בקול רם וברור, כדי לגייס את דעת הקהל האמריקנית לטובת ישראל ונגד החזרה להסכם הגרעין, הממשלה הנוכחית לא עושה דבר.

זה נובע מחוסר הבנה או מחוסר יכולת, או משילוב קטלני של שניהם. את הקול של הממשלה הזאת איש אינו שומע. אין לה מה להגיד, ואף אחד גם לא מקשיב לה. כמו עץ שנופל ביער שאיש לא רואה ואיש לא שומע ולאיש לא אכפת".

 


יעלון מתארח באתר כיפה, ארכיון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן