הרב טאו נגד סמוטריץ': "הביא עלינו ממשלה עם ערבים"

ממשלת השינוי הושבעה ובימין מנסים להבין איך אבדו את השלטון. ההאשמות הגיעו עד ללשכת נשיא ישיבת הר המור שתקף את יו"ר הציונות הדתית והאשים אותו במצב הפוליטי

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/21 13:37 ד בתמוז התשפא

הרב טאו נגד סמוטריץ': "הביא עלינו ממשלה עם ערבים"
הרב צבי טאו, ראש ישיבת הר המור, צילום: מיכאל יעקובסון, ויקיפדיה

יום אחרי הקמת ממשלת השינוי ובימין לא מעכלים את איבוד השלטון והשיבה לאופוזיציה. בזמן שממשלת בנט-לפיד מצטלמת בבית הנשיא בימין מחפשים אשמים. מי שסופג את רוב האש הוא יו"ר הציונות בצלאל סמוטריץ', שהתנגד למהלך של הישענות גוש הימין על מפלגת רע"מ.

בשיעור שהעביר הרב טאו בסוף השבוע האחרון התייחס נשיא ישיבת הר המור לממשלה המסתמנת ואף מצא את האשם בהקמתה. בהקלטה שפרסם יאיר שרקי אומר הרב טאו כי: "כבר אמר החכם מכל אדם: ׳אל תהי צדיק הרבה’. ראו איך חסידותו היתרה של ח"כ בצלאל סמוטריץ מונעת הקמת ממשלה אשר בה ישראל בפנים וערבים בחוץ נמנעים, ומביאה עלינו חלילה ממשלה עם ערבים בפנים והיהדות בחוץ". 

כזכור הרב טאו הוא לא היחיד שמפנה אצבע מאשימה כלפי סמוטריץ', מוקדם יותר היום ח"כ דוד ביטן תקף את יו"ר הציונות הדתית והאשים אותו בממשלת בנט-לפיד. בראיון לקלמן ליברמן אמר ביטן כי: "סמוטריץ׳ קיבל מהליכוד 5 מנדטים והיה צריך לתת לנו להקים ממשלת 59. ביקשנו שיחכה בסבלנות ונצרף עוד שניים בהמשך. רצינו שעבאס יצא החוצה בזמן ההצבעה. הציונות הדתית היא שהפילה את הליכוד".


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן