ברקת בכנס שארגן: "לא העת לפריימריז מיותרים"

למרות שהיה נדמה כערב חתרני תחת נתניהו, חבר הכנסת מהליכוד ארגן ערב שנועד לעודד את תנועת הליכוד. "רק ליכוד גדול ומאוחד יכול להוביל את המחנה הלאומי ולהביא הישגים משמעותיים, כפי שהביאה ממשלתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/21 20:56 ל בסיון התשפא

ברקת בכנס שארגן: "לא העת לפריימריז מיותרים"
ברקת באירוע שקיים בגני התערוכה, צילום: צילום מסך

יותר מ-4,000 איש הגיעו הערב (ה') לאירוע הצגת "החזון למדינת ישראל חזקה ומתקדמת" שקיים ח"כ ניר ברקת בגני התערוכה בתל אביב. היו מי שראו בכנס זה ניסיון של ברקת לחתור תחת נתניהו ולהכריז על עצמו כיורש, אך ברקת הבטיח שלא כך. כחזקה לכוונתו הגיע גם ח"כ מיקי זוהר הנחשב נאמן לנתניהו וטען כי אכן הובטח לו שלא מדובר באירוע מרידה. 

לכנס הגיעו גם ח״כ חיים כץ יו״ר מרכז הליכוד, ח״כ אבי דיכטר, ח״כ קטי שטרית, ח״כ גדי יברקן, ח״כ קרן ברק, ח״כ אתי עטייה, ח"כ פטין מולא. כמו כן הגיעו ראשי רשויות רבים, יושבי ראש סניפי הליכוד, חברי מרכז ותומכים רבים.  

ברקת אמר בפתיחת נאומו כי: "זו ממשלה שקמה בחטא ומונעת משנאה ולא מאהבת הארץ והמדינה. אין לה חזון ואין לה דרך! הממשלה הזו לא תוכל לקדם את הערכים של המחנה הלאומי, זאת למרות הרוב הגדול בעם והרוב הגדול בכנסת של המחנה הלאומי. את ממשלת השיתוק חייבים להחליף, ומהר".

עוד הוסיף: "רק ליכוד גדול ומאוחד יכול להוביל את המחנה הלאומי ולהביא הישגים משמעותיים, כפי שהביאה ממשלתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. זו לא העת למחלוקות פנימיות ולא העת לפריימריז מיותרים. עלינו להתלכד ולפעול ביחד להחזרת הליכוד לשלטון".

במהלך הערב הציג ברקת את חזונו למדינת ישראל חזקה ומתקדמת בתחומי הביטחון, חינוך, כלכלה ופריפריה: " שאנו חייבים לחשוב ולפעול אחרת. אין לנו את הפריווילגיה לרכב על הצלחות העבר או להתרפק על ההיסטוריה. בהייטק ממנו אני מגיע, מחדשים גרסאות כל הזמן. זה הזמן לגרסא חדשה, טובה ומתקדמת למדינת ישראל".

אולם מלא מפה לפה

אולם מלא מפה לפהצילום: יח"צ

ברקת הוסיף עוד מספר מילים לחברי הליכוד: "את הביחד שאנו חווים הערב אין לאף תנועה אחרת. הליכוד היא התנועה המשמעותית ביותר, השורשית והחזקה מכל התנועות. באחדות, ביוזמה, בחדשנות ובאומץ לב נחזור וננהיג את המדינה לבטחון, להישגים ולעוצמה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן