חסינות? ח"כ שיקלי לא הורשה להיכנס להר הבית

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מעורר סערות גם מחוץ למשכן הכנסת. הח"כ הסורר של ימינה עוכב על ידי מפקד מחוז ירושלים בכניסה להר הבית, ולא הורשה לעלות להר

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/21 10:33 כח בסיון התשפא

חסינות? ח"כ שיקלי לא הורשה להיכנס להר הבית
שיקלי בכניסה להר הבית, צילום: תום ניסני

ח"כ מרשימת ימינה, עמיחי שיקלי ממשיך להפגין את השקפותיו הפוליטיות ברחבי הארץ. שיקלי שעשה לנפתלי בנט לא מעט כאב ראש כשהתנגד לממשלת השינוי, הגיע אתמול לישוב אביתר והבוקר (ג') תכנן לעלות להר הבית. אלא שבמשטרת ירושלים בחרו לתקוע לשקלי מקלות בגלגלים והחליטו שלא לאפשר לשיקלי לעלות להר.

מנכ"ל הקרן למורשת הר הבית תום ניסני, שיתף בוקר בחשבון הטוויטר שלו כי שיקלי תכנן לעלות להר הבית ומשטרת ישראל עכבה את שיקלי על אף החסינות שלו כחבר כנסת. ניסני כתב: "הגעתי הבוקר להר הבית עם ח"כ עמיחי שקלי. מפקד מחוז ירושלים אוסר עליו להיכנס להר הבית. חסינות עאלק".

פעיל הר הבית ארנון סגל הגיב להתנהלות המשטרה וכתב: "תמצית הסרט הישראלי: המשטרה מורה לנבחר הציבור מה לעשות".

אתמול בלילה גם ביקר שיקלי ביישוב אביתר, והצטרף אל עשרות המשפחות המתגוררות באביתר וישן במקום כאות הזדהות עם תושבי הישוב. בביקור אמר שיקלי: "ביקרתי בישוב אביתר לפני כשבועיים, וראיתי את המשפחות החלוציות שבאו להתיישב במקום בתנאים בסיסיים, ואת חשיבותו האסטרטגית של המקום. אתמול בערב ניתן צו תיחום באביתר, בעוד שמסביב לישוב היהודי, הבניה הערבית מתעצמת מיום ליום ולא נעשה מולה דבר. החלטתי כאות הזדהות עם המתיישבים באביתר, לבוא ולישון הערב במקום ולומר יחד איתם - זה הזמן לאשר בניה יהודית ולהפסיק עם האבסורד של האכיפה הבררנית נגד יהודים בלבד".

הנהלת היישוב נערכת לקראת מעבר לשכותיהם של מספר חברי כנסת בימים הקרובים ליישוב אביתר.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן