מיכאלי בהצהרה לתקשורת: "ביטול מצעד הדגלים זה קלאסי ממשלות נתניהו"

לקראת השבעת ממשלת בנט-לפיד שמתקרבת בצעדי ענק, ראשי גוש השינוי נתנו הצהרות לתקשורת, יו"ר העבודה: "הציבור משתוקקת לקצת שקט, תוך ימים ספורים תושבע ממשלת השינוי. סער: "מתקפת השנאה, רק מלמדת מדוע השינוי נדרש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/21 15:38 כז בסיון התשפא

מיכאלי בהצהרה לתקשורת: "ביטול מצעד הדגלים זה קלאסי ממשלות נתניהו"
מרב מיכאלי., צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ממשלה בדרך, אחרי שראשי הקואליציה העתידית נפגשו אתמול בתל אביב וסגרו פינות לקראת ממשלת בנט-לפיד, נתנו היום (ב') ראשי הסיעות הצהרות לתקשורת. יו"ר מפלגת העבודה מירב מיכאלי שצפויה לקבל את תיק התחבורה בממשלה הקרובה התייחסה בנאומה למתיחות בירושלים ושלחה חיצים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. 

בהצהרתה לתקשורת אמרה מיכאלי: "ממשלת השינוי אני מאמינה תושבע בימים הקרובים, אבל קיש וסמוטריץ' ואחרים כבר מאשימים אותה בביטול מצעד הדגלים זה קלאסי ממשלות נתניהו. יושבים בשלטון ומאשימים אחרים, איך אתם מעיזים לדבר על המצב בנגב על הגנת ירושלים. איך אתם מעיזים לדבר על הגרעין האיראני. נתניהו מזהיר ממה שיקרה כאן כשאני אהיה בקבינט המדיני ביטחוני אבל מי בדיוק ישבו בקבינט ב-12 השנים האחרונות כשאיראן הלכה והתקרבה לפצצה גרעינית". מיכאלי הוסיפה: "תוך ימים ספורים תושבע ממשלת השינוי, הציבור משתוקקת לקצת שקט. לממשלה שתטפל בה ובו. לממשלה שתראו אותו שתעבוד בשבילו".

גם יו"ר תקווה חדשה גדעון סער נתן הצהרה לתקשורת בה התייחס לממשלת השינוי אליה הצטרף ואמר כי: "הגענו למצב שבו אינטרסים אישיים גוברים על טובת המדינה. אנחנו מקיימים בדיוק את מה שהבטחנו: לחולל שינוי. ונדרש שינוי. ישראל זקוקה סוף סוף לממשלה". 

סער התייחס גם לטענתם של אנשי ימינה כי מופנים איומים כלפיהם ואמר: "מתקפת השנאה, השקרים והדה-לגיטימציה של הימים האחרונים רק מלמדת מדוע השינוי נדרש. אסור להתקפל בפני הקמפיין המסוכן הזה", הדגיש יו"ר תקווה חדשה ושר המשפטים המיועד, "התגבש רוב פרלמנטרי להחלפת השלטון. הניסיון לסכל זאת באמצעות לחצים מסוגים שונים על חברי- כנסת או בני משפחותיהם לא משקף שום דבר זולת רצון להיאחז בשלטון בכל מחיר".