מיכאלי רומזת: הצטרפות אפשרית של החרדים לממשלת השינוי

יו"ר מפלגת העבודה קוראת לנפתלי בנט להפסיק לשחק לידיו של נתניהו, ורמזה על הצטרפות אפשרית של החרדים לממשלת השינוי: "יש כל מיני אפשרויות, כל מיני מפלגות של נתניהו שלא בטוח שתישאר איתו"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 26/04/21 15:36 יד באייר התשפא

מיכאלי רומזת: הצטרפות אפשרית של החרדים לממשלת השינוי
מירב מיכאלי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מפלגת העבודה התכנסה היום (ב') לישיבת סיעה בה התייחסו קודם כל לאירועי הוועדה המסדרת, ח"כ רם שפע אמר: "חזרנו עכשיו מרצף ארוך מישיבת הוועדה המסדרת שמיקי זוהר הפך לוועדה המבלגנת", שפע הוסיף "אנחנו לא מצליחים לסדר את הכנסת ונראה שימינה לא תצביע עם גוש השינוי וגם רע"מ תצביע נגד גוש השינוי".

יו"ר מפלגת העבודה מירב מיכאלי אמרה על ממשלת השינוי "אני קוראת לנפתלי בנט להפסיק לשחק לידיו של נתניהו, לשחרר את מדינת ישראל ממנו למען ביטחון ישראל. מפלגת העבודה אומרת שאנחנו נעשה כל דבר להחלפת שלטון נתניהו ולהקמת ממשלה אחרת שתשקם את מדינת ישראל" ורמזה על האפשרות כי החרדים יכנסו לממשלת השינוי "אני מזכירה לכולם שיש כל מיני אפשרויות לממשלת שינוי, כל מיני מפלגות של נתניהו שלא בטוח שתישאר איתו".

מיכאלי קראה לכל המפלגות להצטרף: "יש 61 מנדטים מתקווה חדשה שמאלה שבכל רגע נתון יכולים להקים ממשלת לטובת ישראל, אנחנו קוראות לכולם להצטרף".

לאחר שרמזה מיכאלי שהיא תשב עם מפלגות מגוש נתניהו נשאלה על-ידי חדשות כיפה כיצד הציונות הדתית והחרדים יחיו בשלום עם הדעות של מפלגת העבודה: "אנחנו לא מדברים על הציונות הדתית, השאלות האלה מדהימות בעיניי איך יכול להיות שתשבו בממשלה שהיא לא 100% בתפיסות שלנו בדת ומדינה כאילו שהאלטרנטיבה היא ממשלה 100%, אנחנו בונות כוח פוליטי מחדש, של המרכז שמאל, שיום אחד לא רחוק מידי, למרות שזה ייקח זמן, יוכל להקים ממשלת מרכז שמאל עם חופש דת אמיתי... עד אז, נעשה את המקסימום בכל הרכב אפשרי"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן