איתמר בן גביר בהצעה לגדעון סער: "מוכן לוותר"

יו"ר עוצמה יהודית וחבר הציונות הדתית פנה ליו"ר תקווה חדשה והציע לו להצטרף לממשלת ימין, ובתמורה לכך יוותר על דרישתו להתמנות לשר. על אמירת סמוטריץ', אמר: "אני לא רוצה להפיל את נתניהו אלא להקים איתו ממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/21 09:32 יג באייר התשפא

איתמר בן גביר בהצעה לגדעון סער: "מוכן לוותר"
בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במהלך מערכת הבחירות האחרונה, ביקש יו"ר תקווה חדשה ח"כ גדעון סער, כי מי שרוצה את בנימין נתניהו כראש ממשלה שלא יצביע עבורו, וכך התחייב כי לא ישב בממשלה בראשות נתניהו. בנוסף, סער אמר בעבר כי לא יסתמך על יו"ר עוצמה יהודית וחבר הציונות הדתית, ח"כ איתמר בן גביר, כדי להקים ממשלה.

העיתונאי יהודה שלזינגר פרסם הבוקר (א') כי בן גביר העביר הצעה לסער, לפיה הוא מתחייב כי לא ידרוש תפקיד שר בממשלה אם סער יסכים להצטרף לממשלת ימין. על פי אנשי בן גביר, סער טרם השיב לפנייה זו. בתגובה לדברים, מסר ח"כ בן גביר: "מבלי להתייחס לשיחות פרטיות, אכן אני מוכן לוותר על הרבה כדי לחסום ממשלת שמאל". 

בן גביר התייחס הבוקר לדבריו של יו"ר הציונות הדתית, כי "יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו", את נתניהו, בשל תגובתו לאירועי הטרור בבירה. "יש לי ביקורת על נתניהו. גם אתמול, יורים עלינו 36 רקטות במקום שיהיו 36 מחבלים הרוגים - עדיין אין שום תגובה, פשוט בושה וחרפה. שלא יפציצו דיונות ריקות או מפקדות לא מאוישות. אם ממשלת ישראל לא מגיבה זה ביזיון", אמר בן גביר בראיון בכאן חדשות.

עוד הוא אמר: "טרור לא מנצחים בלהרגיע. המפכ"ל מדבר על הכלה, צה"ל לא מגיב כי צריך להכיל, פוגעים בנו גם בירושלים, ביפו, ברמלה, בלוד, מצד שני כנופיה של החמאס יורה עלינו טילים ואין שום כושר הרתעה. ואחרי כל זה אני לא רוצה להפיל את נתניהו אלא להקים איתו ממשלה. ואני חושב שבסופו של דבר גם האמירה שלו אתמול היתה אומללה ויש לי ביקורת, אנחנו יכולים לשמור על נתניהו מימין. אני מסכים, האמירות שלו לא היו במקום". 

על אירועי האלימות הערבית בירושלים בהם הותקפו יהודים, ועל קריאות ה"מוות לערבים", מצד היהודים, אמר נתניהו: "אנחנו רוצים קודם כל להבטיח חוק וסדר. אנחנו שומרים על חופש הפולחן כמו כל שנה, לכל התושבים וגם לכל המבקרים בירושלים. אנחנו דורשים כרגע את מילוי החוק ואני קורא להרגעת הרוחות מכל הצדדים".


 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן