ליברמן: קורא לנציגי גוש השינוי לוותר על האגו

יו"ר ישראל ביתנו התייחס בהשבעת הכנסת למאבקו בראש הממשלה "דיוני הסרק שמוביל בנימין נתניהו על הקמת ממשלת ימין הם מכבסת מילים לממשלת חסינות והגנה על האינטרסים האישיים שלו"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 06/04/21 16:54 כד בניסן התשפא

ליברמן: קורא לנציגי גוש השינוי לוותר על האגו
ליברמן. , צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בחירות 2021: היום (ג') מושבעת הכנסת ה-24 ברוב רושם, ורובן ככולן של המפלגות מתכנסות ומצהירות על מטרותיהן לכנסת הקרובה. יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס בישיבת סיעתו למגעים להקמת ממשלה מצד גוש מתנגדי נתניהו: "אני קורא מכאן לכל נציגי גוש השינוי לוותר על האגו, להתנהל בצניעות ולהציג במהרה אלטרנטיבה שלטונית ראויה".

ליברמן התייחס למאבקו בראש הממשלה נתניהו, לאחר שמוקדם יותר היום הטיל הנשיא את הרכבת הממשלה עליו: "דיוני הסרק שמוביל בנימין נתניהו על הקמת ממשלת ימין הם מכבסת מילים לממשלת חסינות והגנה על האינטרסים האישיים שלו".

יו"ר ישראל ביתנו אמר מה הדרך הנכונה מבחינתו להקמת ממשלה: "כדי להקים ממשלת ימין יציבה סך הכול דרושה החלטה אחת אמיתית לטובת מדינת ישראל והיא החלטת ראש הממשלה לפנות את מקומו לטובת ח"כ אחר מהליכוד. באותו רגע הכול יסתדר מהר מאוד".

ליברמן הכריז בנחרצות בישיבת סיעתו: "לא יתכן שבמהלך השנתיים האחרונות התקיימו ארבעה סבבי בחירות ועכשיו מעלים על הדעת בכלל אופציה לסבב בחירות נוסף. אנחנו נמצאים בעיצומו של משבר משטרי עמוק ויש צורך לבחון את שיטת הממשל מחדש. לאזרחי ישראל יש את הזכות לדעת עם סיום מערכת הבחירות מי עומד בראשות המדינה".

בנוסף, הצהיר יו"ר ישראל ביתנו על החוקים שהוא ומפלגתו מתכוונים להעביר:

•    חובת הצבעה ביום בחירות על כל אזרח ומי שלא יגיע לקלפי לא יקבל תשלום על יום השבתון,             פרקטיקה שמקובלת במדינות רבות כמו למשל אוסטרליה, בלגיה ולוקסמבורג.
•    מאסר עולם לאונסי קטינים, ללא אפשרות לחנינה או שחרור מוקדם.
•    הכנסת מינימום למקבלי הבטחת הכנסה עד 70% משכר המינימום.
•    חוק נישואין וגירושין אזרחיים.
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן