סמוטריץ': "אפס לגיטימציה למכור את הימין"

מפלגת הציונות הדתית קיימה ישיבת סיעה ראשונה בבית הרב דרוקמן | בצלאל סמוטריץ' התייחס למגעים להקמת ממשלה: "מי שיחשוב להפנות עורף למחנה הלאומי יאבד את עולמו הפוליטי בקרב המחנה"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 31/03/21 22:13 יח בניסן התשפא

סמוטריץ': "אפס לגיטימציה למכור את הימין"
ישיבת סיעה ראשונה בבית הרב, צילום: דוברות הציונות הדתית

מפלגת "הציונות הדתית" קיימה הערב (ד') את ישיבתם הראשונה לאחר מערכת הבחירות. יו"ר המפלגה, ח"כ בצלאל סמוטריץ', ביקש להתחיל את הישיבה ב'הקבלת פני רבו' אצל זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן, בכדי לבטא את תודתו לרב על "התגייסותו להצלחתה ולהמשך קיומה של הנציגות הציונית דתית בכנסת ואת מחויבותה של הציונות הדתית לתורה ולתלמידי החכמים".

ח"כ סמוטריץ' עדכן את הרב על המגעים להרכבת הממשלה והבטיח להמשיך ולהיות נאמן אך ורק לערכי הימין והציונות הדתית, כפי שהתחייבו לבוחרים במהלך מערכת הבחירות.

בפתח הישיבה אמר ח"כ סמוטריץ': "נעבוד יחד בשותפות ובאחדות על מנת להיות ראויים לתמיכה הציבורית שקיבלנו מאזרחי ישראל. נעמוד איתנים על ערכי הימין ונפעל ככל שביכולתנו להקמת ממשלה ציונית, לאומית ויהודית עבור עם ישראל". 

יו"ר "הציונות הדתית" התייחס למגעים להקמת ממשלה: "אחרי ששקע האבק והתקבלו תוצאות הרשמיות של הבחירות, ברור לכל שיש רוב מכריע לימין במדינת ישראל. משכך, יש אפס לגיטימציה למכור את כל מה שחשוב לימין ומי שיחשוב להפנות עורף למחנה הלאומי יאבד את עולמו הפוליטי בקרב המחנה".

סמוטריץ' קרא למתנגדי נתניהו להצטרף להקמת ממשלת ימין: "אני קורא לחבריי בימין ובראשם לגדעון סער ונפתלי בנט, להצטרף להובלת מהלך גדול שסוף סוף ישים את ערכי הימין בראש. יחד נקדם את התיקונים במערכת המשפט, את חיזוק זהותה היהודית והלאומית של מדינת ישראל, ואת ההתיישבות בכל רחבי הארץ".

 

עו"ד איתמר בן גביר

עו"ד איתמר בן גבירצילום: Sraya Diamant/Flash90

 

בישיבה לא נכח עו"ד איתמר בן גביר, יו"ר "עוצמה יהודית" ומקום שלישי ברשימת "הציונות הדתית". ייתכן כי העדרותו של בן גביר מגיעה על רקע קביעתו של הרב דרוקמן מוקדם יותר היום, כי ניתן להשאיר את בן גביר בחוץ אם זהו התנאי של סער ובנט להצטרף לקואליציה של נתניהו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן