דרעי נגד גפני: מודאג מזליגת קולות לסמוטריץ'

יו"ר ש"ס יוצא בביקורת חריפה כנגד יו"ר יהדות התורה ואומר כי "הוא בלחץ מזליגת הקולות לסמוטריץ' ולוקח קולות מהספרדים" | גם אל בנט התייחס שר הפנים ואמר שהוא יצטרף לנתניהו בוודאות

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 11/03/21 09:56 כז באדר התשפא

דרעי נגד גפני: מודאג מזליגת קולות לסמוטריץ'
אריה דרעי, צילום: Miriam Alster/Flash90

11 ימים לבחירות ומאבק בין המפלגות סוער. יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, יוצא הבוקר (ה') כנגד עמיתו להנהגת המפלגות החרדיות, יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני. בראיון בגל"צ אומר השר דרעי כי ח"כ גפני "בלחץ מזליגת הקולות לסמוטריץ' ולוקח קולות מהספרדים". הביקורת החריפה של יו"ר ש"ס מגיעה על רקע הביקור של  ח"כ בצלאל סמוטריץ' אצל האדמו"ר מאמשינוב. 

בתוך כך, התייחס השר דרעי בראיון להתמודדות של בנט מול נתניהו: "בנט יצטרף לקואליציה בוודאות. הוא לא יחליף את האידיאולוגיה של הימין בשביל שנה של רוטציה עם לפיד. הוא ושקד רוצים לחזור לליכוד והוא יודע את זה".

מוקדם יותר היום, התראיין יו"ר ש"ס גם ברשת ב' והתנגד להרכבת הממשלה ללא נתניהו: "השותפים הטובים ביותר שמצאתי הם מהליכוד ומפלגות הימין. בנט וסער הם שותפים אדירים, אני מאוד רוצה שנשב ביחד בממשלה, אנחנו רואים עין בעין כמעט בהכול. אבל הם לא יכולים להרכיב ממשלה, מי שיכול להקים ממשלה זה נתניהו".

 

נפתלי בנט במסר לעולם

נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 

משה גפני התראיין בוואלה והצדיק את החששות שדרעי ייחס לו. יו"ר יהדות התורה תקף את המצביעים החרדים של הציונות הדתית: "חרדי שמצביע לסמוטריץ יכול להיות שהוא חרדי, אבל טיפש".

ח"כ מתן כהנא הגיב לקביעה של דרעי שמפלגת ימינה מתכננת לשבת תחת נתניהו: "זה קשקוש מוחלט. דרעי הוא האדריכל של נתניהו, בדיוק כמו שהיה האדריכל של ההתנתקות".‎