הרב טאו והרב דרוקמן מוציאים מכתב תמיכה בסמוטריץ'

מכתב תמיכה במפלגת הציונות הדתית נכתב ונחתם על ידי ראש ישיבת הר המור, שנמנע בעבר מתמיכה במפלגות ציונות דתית למעט נעם. "רשימה גדולה ואיתנה כזו, שתאפשר בעזרת השם הקמת ממשלת ימין שתשמור על כל הקדוש והיקר"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 21/02/21 09:26 ט באדר התשפא

הרב טאו והרב דרוקמן מוציאים מכתב תמיכה בסמוטריץ'
הרב צבי טאו , צילום: צילום מסך

רשימת הציונות הדתית זוכה הבוקר לתמיכה רבנית בעלת קו שמרני יותר, אך הבול מכולם הוא הרב צבי טאו שנמנע בעבר מתמיכה במפלגה ציונית דתית. בשנים האחרונות תמך ברשימת נועם, אך זו לא התמודדה בבחירות הקודמות, כעת כשהיא מאוחדת עם הציונות הדתית הוציא הרב מכתב תמיכה במפלגה הכוללת. 

על המכתב חתומים עשרות ראשי ישיבות ובראשם זקני הרבנים בציונות הדתית יו״ר מרכז ישיבות ואולפנות בנ״ע וראש ישיבת אור עציון הרב חיים דרוקמן, רבה לשעבר של קרית ארבע - חברון הרב דב ליאור, ראש ישיבת ניר הרב אליעזר ולדמן ונשיא ישיבת כרם ביבנה הרב מרדכי גרינברג.

בקריאתם להצביע לרשימת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ׳ נכתב: "אחינו ורעינו בני הציונות הדתית. רשימה ציונית דתית (המורכבת ממפלגות שונות) הצועדת בדרך ברורה וקוראת בשם ה׳ על מפעל התחיה הלאומי שלנו הינה צורך חיוני של עם ישראל כולו. אתגרי החומר והרוח בפניהם ניצבת מדינת ישראל מחייבים רשימה גדולה ואיתנה כזו, שתאפשר בעזרת השם הקמת ממשלת ימין שתשמור על כל הקדוש והיקר, ולא חלילה ממשלת שמאל. ובזה אנו קוראים להצביע לרשימת הציונות  הדתית בראשות ח"כ בצלאל סמוטריץ, באות ט' אשר נציגיה כולם מחויבים לשלמות התורה, העם, והארץ גם יחד".

צילום: הציונות הדתית

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן