ח"כ מלכיאלי דורש מיו"ר הכנסת גינוי של ח"כ אבידר על התנגדותו לחיסונים

לאחר התנגדותו של ח"כ אבידר מישראל ביתנו להתחסן נגד קורונה, יו"ר תנועת ש"ס פנה ללוין בדרישה לגינויו: "איש ציבור אמור לשמש דוגמא"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 13/02/21 23:44 א באדר התשפא

ח"כ מלכיאלי דורש מיו"ר הכנסת גינוי של ח"כ אבידר על התנגדותו לחיסונים
יו"ר הכנסת יריב לוין, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי פנה היום (ש') במכתב חריף ליו"ר הכנסת יריב לוין, בנוגע להתבטאות של ח"כ אלי אבידר ממפלגת "ישראל ביתנו" בנוגע לחיסונים נגד נגיף קורונה.

בשבוע שעבר אמר אבידר בראיון ל-103FM כי הוא מתכווין שלא להתחסן: "יש לי הרבה מה להגיד על הקמפיין הזה שמתחילים להלחיץ את המדינה ורוצים לחסן את כל מי שזז, בשעה שלא צריך ויש לחסן רק אנשים בקבוצת סיכון. אני אומר לך שאני לא אתחסן ואגיד לך גם למה - אני לא באוכלוסיית סיכון, אני לא חושש, אני מרגיש בריא, אני שומר על בריאותי, אז למה אני צריך להתחסן?". 

בתגובה לדבריו, דרש ח"כ מלכיאלי מיו"ר הכנסת לוין לגנות את הח"כ מישראל ביתנו: "לצערי אני שומע ח"כים והערב את ח"כ אלי אבידר ממפלגת 'ישראל ביתנו' שמצהיר בריש גלי שהוא לא מתחסן, והדבר שנאמר ע"י איש ציבור, הוא חמור ומקומם.

אני פונה אליך כיו"ר הבית לגנות אמירות כאלה בכל לשון של גינוי ולהבהיר כי איש ציבור אמור לשמש דוגמא, בעיקר בתקופת משבר בריאותי חמור כפי שאנו חויים בשנה אחרונה ולא לפעול כנגד האינטרס הציבורי והאחריות הציבורית ולקרוא לח"כ אבידר לחדול ממעשיו הנלוזים והמקוממים".

מח"כ אבידר טרם התקבלה תגובה.

ח"כ מלכיאלי

ח"כ מלכיאליצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

ספג איומים, חבר הכנסת אלי אבידר

חבר הכנסת אלי אבידרצילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון