הרב חיים אמסלם הגיש את רשימתו לכנסת

הוגשה רשימת "עם שלם", הכוללת נציגת ארגוני הנשים החרדיות, פעיל חברתי מבאר שבע ופובליציסט חרדי מוכר. המפלגה תרוץ תחת הסיסמה "חיה ותן לחיות" ו"תפעל לקידום יהדות מתונה ומחברת"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 04/02/21 17:12 כב בשבט התשפא

הרב חיים אמסלם הגיש את רשימתו לכנסת
צמרת רשימת 'עם שלם' , צילום: עם שלם

ח"כ לשעבר הרב חיים אמסלם, יו"ר מפלגת 'עם שלם' הגיש את מועמדות מפלגתו לכנסת ה-24 . 
בין השמות הבולטים ברשימה: חסן ליפקוביץ - נציגת הארגונים החרדיים המקדמים את ייצוג הנשים לכנסת. הרב דב הלברטל , משפטן ומרצה למשפט עברי לשעבר, פובליציסט. יעקב אוחיון - פעיל חברתי מבאר שבע , יו"ר מפלגת הצעירים. 

בהודעת המפלגה נאמר כי מפלגת עם שלם תרוץ תחת הסיסמא "חיה ותן לחיות" ותפנה לכלל הציבור, דתיים, חילוניים, חרדים, ספרדים אשכנזים. 


(הרב חיים אמסלם לכיפה, אחרי הגשת רשימתו)

הרב חיים אמסלם, יו"ר עם שלם אמר כי "אנו גאים בהצטרפות מפלגת הצעירים לרשימתנו יעקב אוחיון כבר הוכיח את עצמו במשך שנים רבות בעשייה למען השכבות החלשות, והוא יטפל בכל הנושאים החברתיים למען הנזקקים והקשישים". 

עוד אמר הרב אמסלם: "אנו מביאים היום בשורה טובה לעם ישראל,  מפלגת עם שלם היא מפלגה שמאחדת ולא מפלגת, מפלגה שבאה לעשות שינוי חברתי - כלכלי אמיתי לטובת מדינת ישראל. קורא לכולם להצטרף אלינו".

כזכור, הרב חיים אמסלם כיהן בעבר כח"כ מטעם מפלגת ש"ס. לאחר שהסתכסך עם היו"ר לשעבר אלי ישי ועם צמרת המפלגה רץ ברשימה עצמאית לכנסת, לאחר מכן ניסה להתמודד בבחירות המקדימות בבית היהודי, ובבחירות 2019 סבב א' הצטרף ל'זהות' של פייגלין. בכל הפעמים לא עבר את אחוז החסימה.