ח"כ רם שפע מצטרף למפלגת העבודה

יו"ר ועדת החינוך יצטרף למרב מיכאלי במפלגת העבודה, ויתמודד על מקום ברשימת המפלגה לכנסת. שפע הודיע כי יתפטר מתפקידו כיו"ר ועדת החינוך: "שמח, נרגש וחדור מטרה להצטרף לבית פוליטי שמרגיש כמו בית"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 25/01/21 16:45 יב בשבט התשפא

ח"כ רם שפע מצטרף למפלגת העבודה
ח"כ רם שפע, צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

הנטישה נמשכת. יו"ר ועדת החינוך, ח"כ רם שפע (כחול לבן), הודיע אחר הצהריים (ב') על הצטרפותו למפלגת העבודה וריצה בפריימריז לרשימה. שפע צפוי להתפטר מתפקידו כיו"ר ועדת החינוך.

מרב מיכאלי בנאום ניצחון: "פותחת את המפלגה לכל מי שרוצה"

כזכור, אמש ניצחה מרב מיכאלי בפריימריז וזכתה בראשות מפלגת העבודה, ושפע הוא המצטרף הראשון למפלגה. הפריימריז לרשימת מפלגת העבודה יתקיימו ב-1. בפברואר, בעוד שבוע בדיוק.

"הממשלה הזו שכחה את תפקידה כלפי הציבור, לכן הצבעתי בעד הפלתה", כתב שפע בהודעה שפרסם. "כעת, אפעל בכל כוחי כדי להוביל לשינוי אמיתי שכל כך נחוץ למדינה שלנו. מתוך כך, החלטתי לרוץ בבחירות לרשימת מפלגת העבודה במטרה להצטרף לחברתי מרב מיכאלי, יו"ר המפלגה, ולקדם את התחדשות המחנה הדמוקרטי והליברלי בישראל. מרב היא מנהיגה אמיצה, ערכית ונחושה ויהיה לי הכבוד להצטרף אליה לרשימה שלא רק מדברת על דמוקרטיה, אלא מקיימת אותה הלכה למעשה.


(ח"כ רם שפע)

"אני שמח, נרגש וחדור מטרה להצטרף לבית פוליטי שמרגיש כמו בית. מחנה המרכז שמאל זקוק להתחדשות, התעוררות ותעוזה. זה אפשרי ואני גאה לקחת בכך חלק. קורא לכל אזרחית ואזרח להתפקד כבר היום למפלגת העבודה ולהעז לשנות"

עוד הוסיף יו"ר ועדת החינוך: "מערכת החינוך שלנו חבוטה מכל עבר. הממשלה לא רואה בה כמערכת חיונית, אף על פי שמיליוני ילדים והורים זקוקים לה כמו אוויר לנשימה. אני חש תחושת אחריות עמוקה לחינוך, אך לצערי הממשלה ממשיכה לרוקן מסמכויות את ועדת החינוך ומונעת ממני ומחברי הועדה להמשיך ולחזק את מערכת החינוך.  
בעקבות כך ובהמשך להודעתי על התמודדות למפלגת העבודה, אני מתכוון להתפטר מתפקידי כיו"ר ועדת החינוך ולהחזיר לכחול לבן את המנדט".