יעלון: המשך שלטונו של נתניהו מזיק למדינה

יו"ר מפלגת תל"ם בהצהרה על ריצת מפלגתו בבחירות: "נתניהו מוביל דרך של פילוג והסתה. אנחנו כאן כדי להגיד לו עד כאן" | רק היום הצטרפו חמישה חברים חדשים למפלגתו

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 10/01/21 19:16 כו בטבת התשפא

יעלון: המשך שלטונו של נתניהו מזיק למדינה
יעלון וחברי מפלגתו, צילום: איתמר שאול

משה בוגי יעלון מסר היום (א') הודעה לתקשורת על ריצת מפלגתו תל"ם בבחירות הקרובות. ההודעה על ריצתה של תל"ם מגיעה לאחר הפרדת הכוחות אמש בין יש עתיד של יאיר לפיד ליעלון. הצהרת יעלון מגיעה לאחר היוודע על הצטרפותם של חמישה חברים חדשים למפלגה שבראשה הוא עומד.

בהצהרתו, הדגיש יעלון את כוונתו לסיים את שלטון נתניהו: "מדינת ישראל נמצאת במשבר מנהיגות חריף. החמור ביותר שידענו, כי מי שעומד בראש ממשלתנו, נמצא בניגוד עניינים חריף, עם מדינת ישראל. בימי המשבר הכלכלי הגדול ביותר שהיה כאן אי פעם, הוא מנע מאתנו תקציב מדינה. הוא גם מנע ומונע מינויים של שומרי סף ובכירים בשירות הציבורי, הוא לוקח את סדר היום של מדינת ישראל ואת האינטרסים של כולנו כבני ערובה, משועבדים לאינטרסים הצרים שלו, כנאשם בפלילים. הוא מוביל דרך של פילוג והסתה, של ריב ומדון בין כולנו - אזרחי ישראל. הוא מנסה שוב ושוב לקעקע את אושיות הדמוקרטיה הישראלית. אנחנו כאן כדי להגיד לו: "עד כאן". תם זמנך בנימין נתניהו, אזרחי ישראל מראים לך את הדרך החוצה מבלפור".

מלבד זאת, שטח יעלון את ה"אני מאמין" שלו ושל המפלגה שבראשה הוא עומד: "אנחנו מאמינים במנהיגות ממלכתית עם ניסיון מוכח. אנחנו מאמינים בעיגון עקרון השוויון של כלל אזרחי ישראל ללא דת גזע ומגדר. אנחנו מאמינים בפיתוח ההתיישבות, בחקלאות ובהגנה על הקרקע. אנחנו מאמינים בביצור שלטון החוק ובהגנה על מערכת המשפט. בימים הקרובים נציג חברות וחברים נוספים לדרך. מיד לאחר הבחירות נפעל להחזר הממשלה לתלם. אנו בשיאה של תקופה קשה שבה יתגלו הכוחות של העם הזה. ישנה הזדמנות גדולה שנתונה בידיים של כל אחד ואחת מאתנו. בואו ביחד איתי לממש את התקווה והחזון".

מוקדם יותר היום הציג יעלון את המצטרפים החדשים למפלגתו, המגדילים את תל"ם ל-8 חברים:

  • השר יזהר שי
  • פרופ' חגי לוין
  • ח״כ אורלי פרומן
  • עו״ד גונן בן יצחק
  • עו״ד קרין מאיר רובינשטין
  • ח״כ אנדריי קוז׳ינוב
  • עו"ד איימן אבוריין