חולדאי הציג ארבע מועמדות ברשימתו: "נשאף לרשימה שמחציתה נשים"

יו"ר מפלגת 'הישראלים' הציג ארבע מועמדות - ח"כ לשעבר עינב קאבלה, שפרשה עם ניסנקורן מכחול לבן, קארן טל ועדי צברי: "הבחירות הללו הן בין תומכי שלטון החוק והדמוקרטיה לבין אלה שמעדיפים שלטון יחיד וחסר רסן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/21 19:13 כא בטבת התשפא

חולדאי הציג ארבע מועמדות ברשימתו: "נשאף לרשימה שמחציתה נשים"
חולדאי, צילום: תומר נויברג / פלאש 90

מפלגת 'הישראלים' בראשות רון חולדאי מתחילה להציג את רשימתה. במסיבת עיתונאים שכינס חולדאי הערב (ג') הוא הציג ארבע נשים שיצטרפו לרשימתו, והצהיר כי הרשימה תורכב מחציתה מנשים, כך גם התפקידים הביצועיים שתקבל המפלגה בעתיד.

"רשימת הישראלים תורכב מאנשי ביצוע", הצהיר חולדאי, "כאלה שלא רק מדברים אלא בעיקר עושים ויעשו למען הציבור הישראלי כולו. רשימת הישראלים תהיה רב-גונית, מאוזנת ומייצגת. כזו שהחברה הישראלית כולה תוכל להזדהות איתה, תוכל להאמין לה ותוכל להאמין בה – וזו רק ההתחלה".


(ניסנקורן מצטרף לחולדאי, בשבוע שעבר)

לבוחרי כחול לבן אמר חולדאי כי "לא אתם טעיתם, המנהיג שלכם טעה". והוסיף: "אני רואה את מה שקורה בשבועות האחרונים במפלגת כחול לבן, ושומע את הקולות והאכזבה. אתם הבוחרים רציתם לקדם את הערכים שלכם, וכך צריך. יש לכם בית, יש לכם מפלגה, מפלגת הישראלים - ולא פחות חשוב מכך, הישראליות".

המועמדות החדשות שהציג חולדאי הן החוקרת פרופ' קרין נהון, ח"כ לשעבר עינב קאבלה, שהתפטרה מהכנסת בתחילת השבוע, יחד עם אבי ניסנקורן, לאחר שנכנסה לכנסת רק בחודש יוני האחרון, מנכ"לית 'מוסדות חינוך ותרבות' בתל אביב, עדי צברי, ואשת החינוך קארן טל.

חולדאי אמר כי "אנחנו מאמינים שאיוש נשים בעמדות מפתח בפוליטיקה ובמוקדי קבלת ההחלטות הוא תנאי בל יעבור בישראל. נשאף לרשימה שמחציתה נשים, וכך גם לגבי כל תפקיד ביצועי בהמשך. הנשים כמו הגברים - כולן מקצועיות, כל אחת בתחומה. הן בעלות רקורד עשיר בכמה תחומים, ולא סתם אנחנו פותחים את קמפיין הבחירות עם קבוצת נשים ראויה".