עידית סילמן: "אני ממשיכה לרוץ יחד עם ימינה"

חברת הכנסת לשעבר התראיינה לכיפה והתייחסה לשמועות בדבר הצטרפותה למפלגות אחרות: "יהיו עוד הרבה ספינים עד הבחירות", ועל הריצה המשותפת של ימינה והאיחוד הלאומי: "אני לא רואה סיבה שזה לא ימשיך"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 30/12/20 16:31 טו בטבת התשפא

עידית סילמן: "אני ממשיכה לרוץ יחד עם ימינה"
עידית סילמן, צילום: כיפה

חברת הכנסת לשעבר, עידית סילמן, נערכת יחד עם מפלגת ימינה לקראת סבב הבחירות הרביעי בתוך שנתיים. סילמן בראיון לכיפה התייחסה לאפשרויות השונות בהן תרוץ לבחירות הקרבות, נכון להיום (ד') היא עדיין רצה עם רשימת ימינה אך נשארת עם מסר עמום: "עד שלא נסגר שום דבר, אז לא נסגר. אני בהחלט נמצאת בימינה ואני מאמינה שיהיה בסדר בסוף". 

"יש עוד זמן, אבל אני לגמרי רצה עם ימינה, אבל סגירת רשימות עוד מוקדם לדעת" אומרת סילמן. כזכור סילמן הייתה חברת כנסת מטעם הבית היהודי, אך לפני סבב הבחירות הקודם, בערב סגירת הרשימות, עזבה את הבית היהודי ועברה לימין החדש, שם מוקמה אמנם בעשירייה הראשונה אך לא במקום ריאלי. סילמן אמרה כי היא לא מתעסקת בהבטחות האם הפעם כן תקבל מקום ריאלי, לדבריה: "לא מנהלים משא ומתן על הרשימות בתקשורת".

הבית היהודי, מפלגתך הקודמת, יחברו אליכם?

"אני לא יודעת. הם נמצאים כרגע בתוך ארגון מחדש אצלם, אני מקווה שבזמן הקרוב נראה גם מה איתם".

מה בדבר לריצה משותפת עם האיחוד הלאומי, זה יקרה בסוף?

"ימינה הלכה יחד לאורך כל הדרך עם האיחוד הלאומי, אני מאמינה שכך יהיה בסבב הבחירות הנוכחי. אנחנו עובדים יחד, ישיבות הסיעה מתנהלות יחד, יש כאן עשייה משותפת ואני לא רואה סיבה שזה יתנהל אחרת".

היו מפלגות אחרות שהציעו לך לרוץ איתן?

"רב סרן שמועתי, אני מאמינה שיהיו עוד הרבה סיפינים עד הבחירות".

  

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן