אלה התאריכים האפשריים לבחירות לכנסת ה-24

יו"ר ועדת הכנסת גינזבורג הציג את התאריכים לקיום הבחירות לכנסת הבאה, ואחרי בקשת מנכ"לית ועדת הבחירות ל-90 יום הכנה לפני הבחירות עצמם נענו בקביעתו של גינזבורג: "תתחילו להתארגן מהיום. אנחנו הולכים לבחירות"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 08/12/20 12:49 כב בכסלו התשפא

אלה התאריכים האפשריים לבחירות לכנסת ה-24
יש תאריכים לבחירות. , צילום: flash90

ועדת הכנסת התכנסה היום (ג') לדיון על הצעת החוק לפיזור הכנסת לפני ההצבעות במליאה, כדי לדון באפשרויות לניהול מערכת בחירות ואופני ההצבעה במקביל לקורונה. הדיון נערך בהשתתפות מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית אורלי עדס.

יו"ר ועדת הכנסת, חבר הכנסת איתן גינזבורג מכחול לבן ציין את התאריכים האפשריים לקיום הבחירות לכנסת ה-24, והציע לבחור באחד מהתאריכים הבאים: 23 בפברואר - י"א אדר, 2 במרץ - י"ח אדר, 9 במרץ - כ"ה באדר, 23 במרץ – י' בניסן.

מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית אמרה בדיון, "כולם מבינים מהם האתגרים של מערכת בחירות בתקופת קורונה, מערכת בחירות רביעית. מערכת בחירות זה מגה פרויקט שנוטלים בו כמאה אלף עובדים ובתקופת קורונה יהיו הרבה יותר עובדים. האתגרים עצומים".

"אנחנו זקוקים להיערכות של 90 ימים כדי לאפשר קיום מערכת הבחירות, ולנהל אותו באופן תקין ולשמור על בריאות הציבור" אמרה עדס והוסיפה כי "אין לנו תקציב". יו"ר הוועדה גינזבורג השיב לה ואמר: "תתחילו להתארגן מהיום. אנחנו הולכים לבחירות. לא צריך להמתין ליום שבו החוק יעבור בקריאה השלישית". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן