מנכ"לית ועדת הבחירות: "עובדים על מתחמי 'הצבע וסע' עבור חולים ומבודדים"

אורלי עדס, טענה בוועדה לביקורת המדינה כי היא תצטרך שלושה חודשים להתכונן לבחירות: "לא פחות ולא יותר". בהמשך האשימה מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית את משרד הבריאות שלא נותנים מענה: "מנסים להיפגש איתם אך הם מבטלים הכל"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 08/12/20 11:12 כב בכסלו התשפא

מנכ"לית ועדת הבחירות: "עובדים על מתחמי 'הצבע וסע' עבור חולים ומבודדים"
90 יום לבחירות, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

ועדת הכנסת מקיימת הבוקר (ג') דיון על הצעת החוק לפיזור הכנסת, לקראת ההצבעה במליאה, במקביל התכנסה הוועדה לביקורת המדינה לדיון בנוגע להיערכות ליום הבחירות ואופני ההצבעה בצל הקורונה. מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית אורלי עדס אמרה כי "אנו עובדים על תכנית להקמת מתחמי 'הצבע וסע' עבור חולי קורונה ומבודדים".

"אנחנו מפתחים עמדת הצבעה שתגיע לכל רכב, כך שהחולים לא יהיו בקרבת יתר האנשים במקום", אמרה עדס במהלך הדיון, שנוהל על ידי חבר הכנסת עופר שלח. עדס סיפרה כי בוועדת הבחירות המרכזית, "מנסים להיפגש עם צוות משרד הבריאות בעניין כדי לדעת מה נכון לעשות, אך כל הפגישות הן מבוטלות ואין לנו כל מענה".

מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, אורלי עדס

מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, אורלי עדסצילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

עדס טענה כי היא תצטרך תשעים יום כדי להיערך לבחירות, לא יותר ולא פחות, וזאת בעזרת 50 אלף העובדים של וועדת הבחירות, כאשר עדס טוענת כי מספרם יגדל "בצורה משמעותית". מנכ"לית ועדת הבחירות הוסיפה כי "אנחנו רוצים לבצע בדיקות לכל העובדים כדי שלא יהיה מצב שלא יהיו עובדים ביום הבחירות". עדס אמרה כי לא ברור אם גם המהלך הזה יתאפשר משום ש"אין מענה ממשרד הבריאות".