דוברו של איימן עודה נגד יאיר גולן: "כמה יוהרה והתנשאות"

דובר שוברים שתיקה לשעבר, תקף את סגן הרמטכ"ל לשעבר שכתב בגנות הימין הדתי: "הרבה מילים בשביל להתבכיין שגנבו לך את המדינה. מוחקים עם שלם ועל הדרך מתנשאים על חצי מהיהודים שחיים פה". דובר מרצ לשעבר: "יש כאן מישהו שבאמת מתרשם משיטת יאיר גולן?

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/11/20 09:07 ח בכסלו התשפא

דוברו של איימן עודה נגד יאיר גולן: "כמה יוהרה והתנשאות"
צילום: Miriam Alster/FLASH90

דוברו של ח"כ איימן עודה, ומי שהיה בעברו דובר ארגון השמאל הקיצוני "שוברים שתיקה", דין יששכרוף, תקף אמש (ב') בחשבון הטוויטר שלו את ח"כ יאיר גולן ממפלגת מרצ: "הרבה מילים בשביל להתבכיין שגנבו לך את המדינה. כמה יוהרה והתנשאות אלוהים".

"המחשבה שלא היה פה כלום עד שמפלגת מפא"י החליטה בטובה לבנות לבדה את הארץ היא שקר שהיה צריך לחלוף עם הפנקס האדום. מוחקים עם שלם ועל הדרך מתנשאים על חצי מהיהודים שחיים פה". דוברו של עודה סיים בבקשה אחת: "זאת לא המדינה של סבא שלכם היא אמורה להיות שייכת לכל מי שחי תחת הריבונות שלה. תשחררו כבר מהשמרנות המעיקה הזאת".

גם דובר מפלגת מרצ לשעבר, אלעד וולף, תקף הבוקר את ח"כ גולן: "שאלה רצינית לחברים מהשמאל והמרכז ואשמח לתשובות רציניות: יש כאן מישהו שבאמת מתרשם משיטת יאיר גולן? שרואה את האירועים האחרונים וחושב לעצמו שזה מייצג אותו בכבוד? אם כן, למה? אם לא, למה נראה לכם שזה קורה?"

https://twitter.com/EladWolf/status/1331123853599379457?s=20

נזכיר כי גולן מרבה לאחרונה לתקוף את הציבור הימיני בכלל ואת הציונות הדתית בפרט, אתמול הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מי שבנה את הארץ הזו אלה אנשים ציונים. מה שאי אפשר לומר על הימין הדתי והמשיחי, האנטי ציוני, שרוצה להרוס את הדמוקרטיה".