מיקי לוי בשעת סיפור על פתיחת גני החיות: "הדובה אמרה שהיא בשמירת הריון"

במהלך ישיבת ועדת חוקה על פתיחת גני החיות, חבר הכנסת מיש עתיד, המציא סיפור כיצד החיות מתלוננות על הקשיים שהן חוות בגלל ההנחיות ממשבר הקורונה. "לא הבנתי למה פותחים גנים לאומים ואת גני החיות לא"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 18/11/20 11:13 ב בכסלו התשפא

מיקי לוי בשעת סיפור על פתיחת גני החיות: "הדובה אמרה שהיא בשמירת הריון"
מיקי לוי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רגע משעשע מועדת חוקה בכנסת הבוקר (ד') ח"כ מיקי לוי מיש עתיד פצח בסיפור על מצבן של החיות עקב אי פתיחת גני החיות לאורך הסגר. מיקי לוי החל בברכה צינית על כך ששר הבריאות הסכים לפתוח את גני החיות, ויצא נגד ההחלטה שהגיעה לדעתו מאורח מידי "לא הבנתי למה פותחים גנים לאומים ואת גני החיות לא". אלא שכדי להמחיש את ההשלכות של ההחלטה המאוחרת החל מיקי לוי להמציא סיפור על החוויות של החיות בגני החיות עקב סגירת הגנים.

"החיות קיימו דיון בנושא", סיפר לוי "אמרה הג'ירפה עם אוזניה הגדולות: שמעתי שמקצצים לנו באוכל". עוד המשיך לספר: "אמרה הדובה: אני רגילה לקבל שירותי וטרינר 24/7. עכשיו אני בשמירת הריון, היה לי תור, ודחו לי אותו בחודש ימים. שלושה וטרינרים אמרו לי שהם בחל"ת ונותר רק וטרינר אחד".  כך המשיך בסיפור על שהחיות זימנו את מנהל גן החיות על פשר המצב והוא זה שסיפר להם שבכל התקופה הזו לא קיבל "שקל אחד מהמדינה. ואין מבקרים אז אנחנו בבעיה כספית קשה".

 את סיפורו סיים כשהחיות התייעצו מי מהן תלך לראש הממשלה לבקש סיוע כספי, אחרי כלל הדיונים הוחלט כי השפן ילך. "אמר השפן: אני קטנצ'יק וראש הממשלה לא ייבהל ממני" סיפר לוי וחתם את הסיפור: "אמרו לו: ראוי שאתה תופיע השפן הקטן. והמבין יבין".