מירי רגב תוקפת: "נפתלי בנט בוורטיגו"

שרת התחבורה תוקפת את יו"ר רשימת ימינה ואומרת כי הוא נתון בתוך "סביב מסוכן". עוד אומרת רגב כי "אנחנו יודעים מי האיש הילדותי שפירק את גוש הימין". ימינה בתגובה: "הסיבה שמיליון אזרחי ישראל הפכו מובטלים היא שהליכוד שמים את הפוליטיקה לפני טובת אזרחי ישראל"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 10/11/20 09:19 כג בחשון התשפא

מירי רגב תוקפת: "נפתלי בנט בוורטיגו"
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שרת התחבורה מירי רגב תקפה הבוקר בחריפות את יו"ר רשימת ימינה, נפתלי בנט. בראיון לגלי צה"ל, אמרה רגב: "הוא בוורטיגו, סיבוב מסוכן". בהתייחסה לבחירות אמרה: "שלא יתבשם מהסקרים כי זו חניית ביניים של מנדטים. בזמן אמת אנחנו יודעים מי האחראי ומי האיש הילדותי שפירק את גוש הימין".

ממפלגת ימינה נמסר בתגובה לדבריה של שרת התחבורה: "הסיבה שמיליון אזרחי ישראל הפכו מובטלים ושאלפי בעלי עסקים פשטו את הרגל, היא שהליכוד של נתניהו, אסנת מארק ומירי רגב שמים את הפוליטיקה והכוח לפני טובת אזרחי ישראל".

ח"כ אופיר סופר הגיב גם הוא בגלי צה"ל לדבריה של רגב, ועקץ את השרה ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו על ההשקה המאוחרת של מעבדת הקורונה בשדה התעופה בן גוריון, אתמול: "שמעתי את מירי רגב, שמעתי גם שהיא הזדרזה להקים את המעבדה המצ'וקמקת בנתב"ג - תכנית שבצלאל סמוטיריץ' הניח בתקופתו ולקח להם חצי שנה להניע". 

נזכיר כי אתמול במליאת הכנסת, כחלק מהצעת אי האמון בממשלה בנושא "מחדל הממשלה במערכה מול נגיף הקורונה", תקף נפתלי בנט את הממשלה בראשות הליכוד. נאומו של בנט היה לדבריו נגד "שיטת הרעל והשנאה" שהממשלה בכלל, והליכוד בפרט דוגל בה. בהמשך רמז בנט על האפשרות להתמודד על ראשות הממשלה בבחירות הבאות.

מאוחר יותר, בעקבות דבריו במליאה של בנט, ענתה לו השרת רגב בחשבון הטוויטר שלה: "כשאחרים מדברים, כותבים ספרים ומתראיינים אנחנו עושים". 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן