בנט רומז להתמודדות: "בהנהגה שלנו כולם ירגישו רצויים במדינת ישראל"

יו"ר ימינה נשא נאום נגד "שיטת הרעל והשנאה" של הממשלה, שלדבריו "מתיזה רעל", וזה מה שגורם למדינה שלא להתאחד בתקופה זו. בנט רמז על התמודדותו בבחירות הבאות מול נתניהו ואמר: "אפשר ימין טוב - ההנהגה שלנו תקבל את כולם"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 09/11/20 17:44 כב בחשון התשפא

בנט רומז להתמודדות: "בהנהגה שלנו כולם ירגישו רצויים במדינת ישראל"
תקף את התנהלות הליכוד. נפתלי בנט, צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

לראשונה מאז השתחרר מבית החולים, נאם היום (ב') יו"ר ימינה, חבר הכנסת נפתלי בנט במליאת הכנסת, כחלק מהצעת אי האמון בממשלה בנושא "מחדל הממשלה במערכה מול נגיף הקורונה". נאומו של בנט היה לדבריו נגד "שיטת הרעל והשנאה" שהממשלה בכלל, והליכוד בפרט דוגל בה. בהמשך הוא גם רמז על התמודדותו על ראשות הממשלה בבחירות הבאות. 



בנט מספר כי הוא שאל את עצמו: "איך ייתכן שזו הפעם הראשונה שמדינת ישראל לא מתאחדת אל מול מצב חירום", וסיפר על שיחות הנפש שעשה עם אנשי הרפואה, האחיות והרופאים שטיפלו בו בבית החולים בזמן שאושפז. 

"מנהל המחלקה, לוינקופף, לשעבר הרופא של סיירת מטכ"ל", מספר בנט, וממשיך "איש עם הרבה זכויות והרבה אהבה לארץ הזו. באיזה שלב הוא אמר לי: "אתה יודע? אני מרגיש שמלמעלה אומרים לי - אתה לא רצוי. אתה שמאלן, אתה סטייק, אתה חמוץ. אני איש מרכז שמאל אבל אל תתנו לי את ההרגשה שאני לא רצוי כאן".

"רבותיי, אפשר אחרת", אמר שר הביטחון לשעבר והכריז כי "אפשר ימין טוב". בנט המשיך לרמוז על התמודדותו הצפויה מול נתניהו כשאמר: "אני איש ימין מובהק אבל ההנהגה שלנו תקבל את כולם. תיתן לכולם את ההרגשה שהם שייכים לכאן. בלי דה-לגיטימציה, בלי לכנות חצי מהעם בוגדים או עוכרי ישראל. בעזרת ה' אנחנו נביא את המודל החלופי הזה. וביחד ננצח".