בדרך לממשלה חלופית? גנץ נועד עם בנט

בזמן שהקואליציה עוברת ממשבר למשבר, יו"ר כחול לבן ויו"ר ימינה נפגשו בלשכתו של גנץ בארבע עיניים. גורמים טוענים כי בין השניים סוררת אווירה חיובית, האם הם מתכננים יחד ממשלה חלופית?

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 04/11/20 18:26 יז בחשון התשפא

בדרך לממשלה חלופית? גנץ נועד עם בנט
מאחדים כוחות? בנט וגנץ. ארכיון, צילום: ללא

האם שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, קץ מהממשלה הנוכחית ומתכנן בנייה של ממשלה חליפית? הבוקר (ד') נועד גנץ בלשכתו יחד עם יו"ר ימינה נפתלי בנט, בפגישה בארבע עיניים. בעקבות הפגישה עלו התהיות, האם גנץ מנסה לחבור אל בנט ויקים ממשלה חלופית במקום זו שהקים עם נתניהו?

גורמים טוענים כי היחס בין השניים קרוב מתמיד, והדבר עוררם את חמתם של חברי הליכוד שרואים את מעשיו של גנץ בחומרה. בליכוד טענו: "בנט חבר לכחול לבן כדי להוביל את עם ישראל לבחירות". מנגד מטעם סיעת ימינה נמסר כי הפגישה היא בכלל בעניין מצבם של החיילים הבודדים. כזכור נודע רק לאחרונה שבנט אימץ בעצמו חיילת בודדת לאחר ששהתה ברחובות ללא קורת בית.

"עוזרי נתניהו ממשיכים לעסוק בספינים ופוליטיקה על חשבון צרכי אזרחי ישראל. ח"כ נפתלי בנט נפגש עם בני גנץ בענייני ביטחון וסיוע לחיילים בודדים שנשארו ללא קורת גג" נכתב בתגובת הסיעה. עוד הודיעו: "חברי ימינה ימשיכו להפגש עם כל מי שצריך כדי לדאוג לאזרחי ישראל. אנחנו מציעים לליכוד להפסיק את שיח השנאה ולהתחיל לדאוג שלא נהיה המדינה המצטיינת גם בסגר השלישי". 

מלשתו של גנץ סירבו לתת תגובה בעניין הפגישה בין השניים.